Dyrektor Żłobka Nr 2 w Siemiatyczach
Siemiatycze, 24 sierpnia 2017 r.
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Dyrektora Żłobka Nr 2 w Siemiatyczach,
ul. Gen. W. Andersa 9, 17-300 Siemiatycze
Podaje się do publicznej wiadomości, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko wybrana została Pani Małgorzata Joanna Śnieżko, zam. Siemiatycze.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Małgorzata Joanna Śnieżko spełniła warunki formalne zawarte w ogłoszeniu o konkursie. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja uznała, iż kandydatka posiada predyspozycje i wiedzę do podjęcia pracy na stanowisku Dyrektora Żłobka Nr 2 w Siemiatyczach.
W związku z powyższym zaproponowano jej nawiązanie stosunku pracy na stanowisku Dyrektora Żłobka Nr 2 w Siemiatyczach.
Burmistrz
Piotr Siniakowicz
BURMISTRZ MIASTA SIEMIATYCZE
ogłasza nabór na stanowisko
Dyrektora Żłobka Nr 2 w Siemiatyczach, ul. Gen. Wł. Andersa 9, 17-300 Siemiatycze– 1/8 etatu
- Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania niezbędne:
- posiada wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo posiada co najmniej wykształcenie średnie oraz 5 lat doświadczenia w pracy
z dziećmi; - posiada obywatelstwo polskie;
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- zna przepisy w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, kodeksu pracy oraz finansów publicznych;
- daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne;
- posiada nieposzlakowaną opinię.
- Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, dyspozycyjność, operatywność;
- umiejętność kierowania zespołem;
- biegła znajomość obsługi komputera.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku dyrektora żłobka:
- kierowanie działalnością żłobka i ponoszenie odpowiedzialności za wykonywanie zadań statutowych żłobka;
- reprezentowanie żłobka na zewnątrz;
- pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka, w rozumieniu przepisów kodeksu pracy;
- nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami żłobka;
- ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo i opiekę wychowawczą dzieci;
- zawieranie umów w imieniu żłobka z zachowaniem kompetencji organu, który żłobek założył;
- ponoszenie odpowiedzialności za prowadzenie gospodarki finansowej żłobka oraz za prawidłowe gospodarowanie mieniem;
- sporządzanie planów i sprawozdawczości w zakresie spraw finansowo – rzeczowych.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys z opisem przebiegu kariery zawodowej, zawierający w szczególności informacje o pracy z dziećmi;
- list motywacyjny wraz z koncepcją funkcjonowania żłobka;
- kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz obywatelstwo polskie, potwierdzoną za zgodność z oryginałem;
- kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy z dziećmi;
- kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;
- kopię innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach; - oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
- oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 z późn. zm.)
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
- oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Warunki pracy:
Miejsce wykonywania pracy (adres): Żłobek Nr 2 w Siemiatyczach, ul. Gen. Wł. Andersa 9, 17-300 Siemiatycze, praca biurowa, w tym przy komputerze, praca wewnątrz i na zewnątrz budynku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w Kancelarii Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) w kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Żłobka Nr 2 w Siemiatyczach” w terminie do dnia 21 lipca 2017 r. bądź wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemiatycze. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu
po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta Siemiatycze.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 05 lipca 2017 r.
Metryka strony