Nabór na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach (27.07.2023 r.)
Siemiatycze, 21 sierpnia 2023 r.
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach, 11 Listopada 24, 17-300 Siemiatycze
Podaje się do publicznej wiadomości, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko wybrana została Pani Elwira Barbara Borucka, zam. Siemiatycze.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Elwira Barbara Borucka spełniła warunki formalne zawarte w ogłoszeniu o konkursie. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja uznała, iż kandydatka posiada predyspozycje i wiedzę do podjęcia pracy na stanowisku Dyrektora Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach.
W związku z powyższym zaproponowano jej nawiązanie stosunku pracy na stanowisku Dyrektora Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach.
Burmistrz
Piotr Siniakowicz
BURMISTRZ MIASTA SIEMIATYCZE
ogłasza nabór na stanowisko
Dyrektora Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach,
ul. 11 Listopada 26, 17-300 Siemiatycze– 1/8 etatu
1. Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania niezbędne:
a) posiada wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
b) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
c) posiada obywatelstwo polskie;
d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
e) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
f) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
g) wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
h) nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne;
i) posiada nieposzlakowaną opinię;
j) zna przepisy w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, kodeksu pracy oraz finansów publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) samodzielność, dyspozycyjność, operatywność;
b) umiejętność kierowania zespołem;
c) biegła znajomość obsługi komputera.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku dyrektora żłobka:
a) kierowanie działalnością żłobka i ponoszenie odpowiedzialności za wykonywanie zadań statutowych żłobka;
b) reprezentowanie żłobka na zewnątrz;
c) pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka, w rozumieniu przepisów kodeksu pracy;
d) nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami żłobka;
e) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo i opiekę wychowawczą dzieci;
f) zawieranie umów w imieniu żłobka z zachowaniem kompetencji organu, który żłobek założył;
g) ponoszenie odpowiedzialności za prowadzenie gospodarki finansowej żłobka oraz za prawidłowe gospodarowanie mieniem;
h) sporządzanie planów i sprawozdawczości w zakresie spraw finansowo – rzeczowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z opisem przebiegu kariery zawodowej, zawierający w szczególności informacje o pracy z dziećmi;
b) list motywacyjny wraz z koncepcją funkcjonowania żłobka;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy z dziećmi poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
e) kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
f) kopię innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
g) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
h) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
j) oświadczenie, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
k) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie;
l) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
m) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.);
n) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
o) oświadczenie, że kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
p) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
q) oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
5. Warunki pracy:
Miejsce wykonywania pracy (adres): Żłobek Miejski w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 24, 17-300 Siemiatycze, praca biurowa, w tym przy komputerze, praca wewnątrz i na zewnątrz budynku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w Kancelarii Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) w kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach” w terminie do dnia 16 sierpnia 2023 r. bądź wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemiatycze. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Siemiatycze oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta Siemiatycze.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 27 lipca 2023 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu , tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;
4) dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych). Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane w komórce organizacyjnej prowadzącej sprawy kadrowe. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru kandydaci przez okres 1 miesiąca będą mogli osobiście odbierać swoje dokumenty, za pokwitowaniem. Po tym czasie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w komórce organizacyjnej prowadzącej sprawy kadrowe przez okres 1 miesiąca. W tym czasie kandydaci będą mogli osobiście odbierać swoje dokumenty, za pokwitowaniem. Urząd nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Metryka strony