Nabór na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa w Referacie Infrastruktury w Urzędzie Miasta Siemiatycze (08.07.2024)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
stanowisko ds. drogownictwa
(nazwa stanowiska)
w Referacie Infrastruktury
(nazwa komórki organizacyjnej)
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Mirosław Antoni Krzewicki, zam. Siemiatycze.
Pan Mirosław Antoni Krzewicki spełnił wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz wykazał się wiedzą i umiejętnościami niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku ds. drogownictwa.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 29 lipca 2024 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- uprawnienia do kierowania pojazdami min. kat. B,
- biegła znajomość obsługi komputera (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych,
- minimum rok stażu pracy,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym.
- Wymagania dodatkowe:
- odbyte kursy i szkolenia w zakresie zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku pracy,
- uprawnienia drogowe lub inne uprawnienia budowlane,
- doświadczenie w pracy związanej z procesem inwestycyjnym, pracą w administracji,
- znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów drogowych, kosztorysowania robót drogowych, prawa o ruch drogowym, rozliczania i sprawozdawczości zadań inwestycyjnych,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa,
- dyspozycyjność, kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane działania.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- zarządzanie siecią dróg miejskich,
- utrzymywanie urządzeń związanych z drogami publicznymi,
- realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,
- koordynacja robót w pasie drogowym,
- wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzeń niezwiązanego z funkcjonowaniem drogi oraz naliczanie opłat,
- naliczanie kar pieniężnych za samowolne zajęcie pasa drogowego,
- prowadzenie ewidencji dróg miejskich,
- przeprowadzanie okresowej kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
- wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i mostów dla ruchu, wyznaczanie i uzgadnianie z zarządcami dróg objazdów,
- opiniowanie usytuowania obiektów budowlanych przy drodze w odległości innej niż określonej w art.43 ust.1 ustawy o drogach publicznych,
- uzgadnianie projektów zmiany organizacji ruchu,
- ustalanie szacunkowej wartości zamówienia,
- uczestniczenie w odbiorze robót drogowych w terenie,
- uzgadnianie umów i zleceń z wykonawcami,
- sprawdzanie i rozliczanie odebranych robót.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy;
- podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Warunki pracy:
Miejsce wykonywania pracy (adres): Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): Referat Infrastruktury, I piętro, bez możliwości korzystania z windy, praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie jak i poza siedzibą Urzędu Miasta Siemiatycze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. drogownictwa w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 24 lipca 2024 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.
Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze https://bip-umsiemiatycze.wrotapodlasia.pl w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bip-umsiemiatycze.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 8 lipca 2024 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu , tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. drogownictwa na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;
- dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przewidziany w § 16 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. drogownictwa; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Metryka strony