Nabór na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa w Referacie Infrastruktury w Urzędzie Miasta Siemiatycze(28.05.2024r.)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia z dnia 28 maja 2024 r.

o naborze na

 

stanowisko ds. drogownictwa

w Referacie Infrastruktury

 w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

 

Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że podczas naboru na w/w stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba.

W ramach ogłoszonego naboru na stanowisko ds. drogownictwa do Urzędu Miasta Siemiatycze nie wpłynęła żadna oferta.

 

Burmistrz Miasta Siemiatycze

Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 18 czerwca 2024 r.


Burmistrz Miasta Siemiatycze

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

 ds. drogownictwa

w Referacie Infrastruktury

w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu

 

I. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna,

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) biegła znajomość obsługi komputera (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych,

7) minimum rok stażu pracy,

8) znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym.

II. Wymagania dodatkowe:

1) odbyte kursy i szkolenia w zakresie zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku pracy,

2) uprawnienia drogowe lub inne uprawnienia budowlane,

3) doświadczenie w pracy związanej z procesem inwestycyjnym, pracą w administracji,

4) znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów drogowych, kosztorysowania robót drogowych, prawa o ruch drogowym, rozliczania i sprawozdawczości zadań inwestycyjnych,

5) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa,

6) dyspozycyjność, kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane działania.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) zarządzanie siecią dróg miejskich,

2) utrzymywanie urządzeń związanych z drogami publicznymi,

3) realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,

4) koordynacja robót w pasie drogowym,

5) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzeń niezwiązanego z funkcjonowaniem drogi oraz naliczanie opłat,

6) naliczanie kar pieniężnych za samowolne zajęcie pasa drogowego,

7) prowadzenie ewidencji dróg miejskich,

8) przeprowadzanie okresowej kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,

9) wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i mostów dla ruchu, wyznaczanie i uzgadnianie z zarządcami dróg objazdów,

10) opiniowanie usytuowania obiektów budowlanych przy drodze w odległości innej niż określonej w art.43 ust.1 ustawy o drogach publicznych,

11) uzgadnianie projektów zmiany organizacji ruchu,

12) ustalanie szacunkowej wartości zamówienia,

13) uczestniczenie w odbiorze robót drogowych w terenie,

14) uzgadnianie umów i zleceń z wykonawcami,

15) sprawdzanie i rozliczanie odebranych robót.

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) kwestionariusz osobowy;

3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;

5) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu;

6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

V. Warunki pracy:

Miejsce wykonywania pracy (adres): Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): Referat Infrastruktury, I piętro, bez możliwości korzystania z windy, praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie jak i poza siedzibą Urzędu Miasta Siemiatycze.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. drogownictwa w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 14 czerwca 2024 r.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze https://bip-umsiemiatycze.wrotapodlasia.pl w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bip-umsiemiatycze.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 28 maja 2024 r.                                           

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu , tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. drogownictwa na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;

4) dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;

5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przewidziany w § 16 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;

7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;

8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;

9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. drogownictwa; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;                  

10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2024-05-28

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2024-06-19

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2024-05-28