Nabór na stanowisko urzędnicze ds. mienia komunalnego (10.10.2022)

Informacja o wyniku naboru

przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na

stanowisko ds. mienia komunalnego

(nazwa stanowiska)

w Referacie Infrastruktury

(nazwa komórki organizacyjnej)

w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

 

Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Gabriela Krzywicka, zam. Siemiatycze.

Pani Gabriela Krzywicka spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz wykazała się wiedzą i umiejętnościami niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku ds. mienia komunalnego.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 14 listopada 2022 r.                                         


Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
ds. mienia komunalnego
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu

 

I. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe, preferowane: gospodarka nieruchomościami, techniczne,

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) minimum dwa lata stażu pracy,

7) biegła znajomość obsługi komputera (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych.

II. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej, gospodarki nieruchomościami, przeprowadzania przetargów, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,

2) komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali użytkowych, a w szczególności:

a) przygotowywanie projektów zarządzeń o przeznaczeniu lokali użytkowych do wynajmu w drodze przetargu lub bezprzetargowej,

b) ogłaszanie przetargów,

c) przygotowywanie projektów umów najmu lokali użytkowych,

d) przedłużanie i zawieranie nowych umów najmu,

e) prowadzenie rejestru umów najmu lokali użytkowych.

2. Inwentaryzacja mienia komunalnego dotyczącego gminnego zasobu nieruchomości.

3. Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.

4. Prowadzenie spraw z zakresu służebności przesyłu.

5. Prowadzenie spraw dotyczących nabycia gruntów do gminnego zasobu nieruchomości.

6. Naliczanie opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania i dokonywanie ich aktualizacji.

7. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem targowicy miejskiej, w tym:

a) przygotowywanie regulaminu funkcjonowania targowicy i jego zmian,

b) wydawanie i ewidencja biletów opłaty targowej,

c) wystawianie faktur oraz sporządzanie zestawień miesięcznych za rezerwację miejsc na targowicy miejskiej.

8. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów komunalnych z czynszem miesięcznym i rocznym:

a) przygotowanie projektów zarządzeń o przeznaczeniu gruntów do dzierżawy w drodze przetargu lub bezprzetargowej oraz ogłaszanie przetargów,

b) przedłużanie i zwieranie nowych umów dzierżawnych na grunty komunalne,

c) prowadzenie rejestru umów dzierżawnych,

d) prowadzenie spraw z zakresu ustawiania reklam na gruntach komunalnych.

9. Prowadzenie spraw wspólnot gruntowych i mieszkaniowych.

10. Wystawianie faktur VAT oraz sporządzanie zestawień miesięcznych z zakresu powierzonych zadań.

11. Prowadzenie windykacji ustalonych opłat za dzierżawę gruntów i najem lokali użytkowych.

12. Przyjmowanie wniosków i faktur VAT w sprawie ubiegania się o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.

13. Przygotowanie projektów decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.

14. Prowadzenie spraw związanych z ochroną i opieką nad zabytkami, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.

15. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, zasobie mieszkaniowym i zmianie Kodeksu cywilnego, a w szczególności dotyczących:

a) przyjmowanie wniosków o przydział i zamianę lokali mieszkalnych,

b) obsługa posiedzeń społecznej komisji mieszkaniowej,

c) przygotowywanie projektów list przydziałów mieszkań,

d) przygotowywanie projektów aktów prawnych w sprawie stawek czynszu, zmiany przeznaczenia lokali mieszkalnych,

e) prowadzenie spraw z legalizowaniem tytułu prawnego do lokalu po śmierci głównego najemcy,

f) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem wniosków o zameldowanie w lokalu komunalnym,

g) prowadzenie spraw o wyrażenie zgody na podnajem lokalu, przebudowę,

h) prowadzenie spraw dotyczących przydziału lokalu w razie klęsk żywiołowych, pożaru i powodzi,

i) bieżąca współpraca z zarządcą lokali komunalnych w sprawach mieszkaniowych,

j) uczestnictwo w wykonywaniu czynności eksmisyjnych.

16. Sporządzanie sprawozdań z powierzonych zadań.

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) kwestionariusz osobowy;

3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, że jest obywatelem polskim oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej,

4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*

5) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*

6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *

V. Warunki pracy:

Miejsce wykonywania pracy (adres):

- Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze,

- siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): Referat Infrastruktury,  I piętro/parter, bez możliwości korzystania z windy,

- praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze i na terenie Siemiatycz.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. mienia komunalnego w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 21 października 2022 r.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.

Burmistrz Miasta Siemiatycze

Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 10 października 2022 r.

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. mienia komunalnego na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;

4) dostęp Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;

5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych) oraz przewidziany w § 17 Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;

7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;

8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;

9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. mienia komunalnego; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;             

10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2022-10-10

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2022-11-14

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2022-10-10