Nabór na stanowisko urzędnicze ds. mienia komunalnego w Referacie Infrastruktury (7.09.2023r.)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
stanowisko ds. mienia komunalnego
(nazwa stanowiska)
w Referacie Infrastruktury
(nazwa komórki organizacyjnej)
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Aleksandra Gawłowska, zam. Siemiatycze.

Pani Aleksandra Gawłowska spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz wykazała się wiedzą i umiejętnościami niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku ds. mienia komunalnego.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 2 października 2023 r.


Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
ds. mienia komunalnego
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu

I. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe, preferowane: gospodarka nieruchomościami, techniczne,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) minimum dwa lata stażu pracy,
7) biegła znajomość obsługi komputera (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych.

II. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej, gospodarki nieruchomościami, przeprowadzania przetargów, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
2) komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali użytkowych, a w szczególności:
a) przygotowywanie projektów zarządzeń o przeznaczeniu lokali użytkowych do wynajmu w drodze przetargu lub bezprzetargowej,
b) ogłaszanie przetargów,
c) przygotowywanie projektów umów najmu lokali użytkowych,
d) przedłużanie i zawieranie nowych umów najmu,
e) prowadzenie rejestru umów najmu lokali użytkowych.
2. Inwentaryzacja mienia komunalnego dotyczącego gminnego zasobu nieruchomości.
3. Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.
4. Prowadzenie spraw z zakresu służebności przesyłu.
5. Prowadzenie spraw dotyczących nabycia gruntów do gminnego zasobu nieruchomości.
6. Naliczanie opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania i dokonywanie ich aktualizacji.
7. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem targowicy miejskiej, w tym:
a) przygotowywanie regulaminu funkcjonowania targowicy i jego zmian,
b) wydawanie i ewidencja biletów opłaty targowej,
c) wystawianie faktur oraz sporządzanie zestawień miesięcznych za rezerwację miejsc na targowicy miejskiej.
8. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów komunalnych z czynszem miesięcznym i rocznym:
a) przygotowanie projektów zarządzeń o przeznaczeniu gruntów do dzierżawy w drodze przetargu lub bezprzetargowej oraz ogłaszanie przetargów,
b) przedłużanie i zwieranie nowych umów dzierżawnych na grunty komunalne,
c) prowadzenie rejestru umów dzierżawnych,
d) prowadzenie spraw z zakresu ustawiania reklam na gruntach komunalnych.
9. Prowadzenie spraw wspólnot gruntowych i mieszkaniowych.
10. Wystawianie faktur VAT oraz sporządzanie zestawień miesięcznych z zakresu powierzonych zadań.
11. Prowadzenie windykacji ustalonych opłat za dzierżawę gruntów i najem lokali użytkowych.
12. Przyjmowanie wniosków i faktur VAT w sprawie ubiegania się o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
13. Przygotowanie projektów decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.
14. Prowadzenie spraw związanych z ochroną i opieką nad zabytkami, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.
15. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, zasobie mieszkaniowym i zmianie Kodeksu cywilnego, a w szczególności dotyczących:
a) przyjmowanie wniosków o przydział i zamianę lokali mieszkalnych,
b) obsługa posiedzeń społecznej komisji mieszkaniowej,
c) przygotowywanie projektów list przydziałów mieszkań,
d) przygotowywanie projektów aktów prawnych w sprawie stawek czynszu, zmiany przeznaczenia lokali mieszkalnych,
e) prowadzenie spraw z legalizowaniem tytułu prawnego do lokalu po śmierci głównego najemcy,
f) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem wniosków o zameldowanie w lokalu komunalnym,
g) prowadzenie spraw o wyrażenie zgody na podnajem lokalu, przebudowę,
h) prowadzenie spraw dotyczących przydziału lokalu w razie klęsk żywiołowych, pożaru i powodzi,
i) bieżąca współpraca z zarządcą lokali komunalnych w sprawach mieszkaniowych,
j) uczestnictwo w wykonywaniu czynności eksmisyjnych.
16. Sporządzanie sprawozdań z powierzonych zadań.

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, że jest obywatelem polskim oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej,
4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
5) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *

V. Warunki pracy:

Miejsce wykonywania pracy (adres):

- Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze,
- siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): Referat Infrastruktury,  I piętro/parter, bez możliwości korzystania z windy,
- praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze i na terenie Siemiatycz.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. mienia komunalnego w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 18 września 2023 r.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 7 września 2023 r.                                               

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. mienia komunalnego na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;

4) dostęp Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;

5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych) oraz przewidziany w § 17 Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;

7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;

8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;

9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. mienia komunalnego; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;             

10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2023-09-07

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2023-10-02

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2023-09-07