Nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska i przyrody (2) 22.06.2022
Informacja o wyniku naboru
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze z dnia 22 czerwca 2022 r.
na stanowisko ds. ochrony środowiska i przyrody
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Justyna Lipińska, zam. Siemiatycze.
Pani Justyna Lipińska spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz wykazała się wiedzą i umiejętnościami niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku ds. ochrony środowiska i przyrody.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 11 lipca 2022 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
ds. ochrony środowiska i przyrody
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe, kierunki: inżynieria sanitarna, ochrona środowiska (w tym kierunki pokrewne: zarządzanie środowiskiem przyrodniczym, rolnictwo), administracja,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) znajomość regulacji prawnych z zakresu przepisów dotyczących administracji publicznej, w szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących ochrony środowiska, w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o ochronie przyrody, przepisów ustawy o ochronie zwierząt,
7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, bazy danych.
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
2) komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie i wykonywanie zadań z zakresu ustawy prawo ochrony środowiska i ustawy o ochronie przyrody, w szczególności:
a) przestrzeganie wymagań ochrony środowiska w rozstrzygnięciach organu,
b) sporządzanie projektów zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów,
c) występowanie wg właściwości o wydanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność gminy,
d) naliczanie należnych opłat za usunięcie drzew i krzewów za zezwoleniem,
e) prowadzenie spraw w zakresie wymierzania kar pieniężnych za naruszenie wymagań ochrony środowiska, a w szczególności za:
- usunięcie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia,
- zniszczenie terenu zieleni spowodowane niewłaściwym wykonaniem robót ziemnych;
f) prowadzenie rejestru decyzji o wymierzeniu kar pieniężnych za naruszenie wymagań przepisów ochrony środowiska,
g) prowadzenie ewidencji i naliczanie należnych opłat za wprowadzenie zanieczyszczeń do powietrza.
2) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt;
3) rejestracja psów ras uznanych za agresywne;
4) prowadzenie i wykonywanie zadań z zakresu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, a w szczególności:
a) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, w tym aktualizowanie publicznie dostępnego wykazu dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
b) obsługiwanie interesantów w zakresie procedur administracyjnych dotyczących postępowania, co do środowiskowych uwarunkowań inwestycji,
c) merytoryczne przygotowanie rozstrzygnięć administracyjnych;
5) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymaniem cmentarza komunalnego, a w szczególności:
a) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie obsługi cmentarza komunalnego,
b) prowadzenie analizy kosztów i dochodów za obsługę cmentarza, w tym opłacalności przyjętego sposobu zarządzania cmentarzem,
c) przygotowywanie diagnozy potrzeb dotyczących konieczności dokonywania zmian wysokości opłat za usługi cmentarne;
6) przekazywania do systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) danych, o których mowa w art. 44 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy;
7) prowadzenie spraw w zakresie organizowania i sprawowania opieki nad grobami wojennymi i miejscami pamięci narodowej;
8) planowanie i organizacja publicznego transportu zbiorowego;
9) koordynacja przewozów autobusów na terenie gminy;
10) sporządzanie sprawozdań z powierzonych zadań.
IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, że jest obywatelem polskim oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej;
4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
5) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
V. Warunki pracy:
Miejsce wykonywania pracy (adres):
- Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze,
- siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): Referat Infrastruktury, parter, bez możliwości korzystania z windy,
- praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze i na terenie Miasta Siemiatycze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska i przyrody w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 4 lipca 2022 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.
Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 22 czerwca 2022 r.
* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. ochrony środowiska i przyrody na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;
4) dostęp Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych) oraz przewidziany w § 17 Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. ochrony środowiska i przyrody; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Metryka strony