Nabór na zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. podziału nieruchomości w Referacie Infrastruktury (15.12.2023 r.)
Informacja o wyniku naboru
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia z dnia 15 grudnia 2023 r.
o naborze na zastępstwo na
stanowisko ds. podziału nieruchomości
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że podczas naboru na w/w stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba.
W ramach ogłoszonego naboru na zastępstwo na stanowisko ds. podziału nieruchomości do Urzędu Miasta Siemiatycze nie wpłynęła żadna oferta.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 4 stycznia 2024 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko urzędnicze podziału nieruchomości w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku architektura i urbanistyka, budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna lub kierunki pokrewne,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła znajomość obsługi komputera (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym.
- Wymagania dodatkowe:
- odbyte kursy i szkolenia w zakresie zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku pracy,
- posiadanie uprawnień architektoniczno-urbanistycznych lub budowlanych lub geodezyjnych,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw związanych zagospodarowaniem przestrzennym i budownictwem,
- doświadczenie w przygotowaniu decyzji administracyjnych,
- dobra znajomość programów stosowanych na stanowisku,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
- dyspozycyjność, kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane działania, łatwość pisania i swoboda wypowiedzi.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw dotyczących podziału nieruchomości wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności:
- przygotowanie opinii o możliwości podziału nieruchomości,
- przygotowanie decyzji zatwierdzającej projekty podziałów,
- przekazywanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału do ewidencji gruntów.
- Prowadzenie spraw z zakresu zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:
- przygotowanie decyzji owarunkach zabudowy,
- wprowadzanie wydanych decyzji do rejestru decyzji o warunkach zabudowy.
- Prowadzenie spraw z zakresu scalenia i wymiany gruntów.
- Przygotowanie projektów uchwał i opinii stosownie do wytycznych wynikających z nadania nazewnictwa ulic i placów.
- Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
- Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonej na stanowisku.
- Sporządzanie sprawozdań GUS oraz sprawozdań z realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.
- Prowadzenie spraw dotyczących podziału nieruchomości wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności:
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy;
- podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- w przypadku posiadania stażu pracy kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Warunki pracy:
Miejsce wykonywania pracy (adres): Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): Referat Infrastruktury, parter, bez możliwości korzystania z windy, praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na zastępstwo na stanowisko ds. podziału nieruchomości w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 3 stycznia 2024 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.
Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 15 grudnia 2023 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu , tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na zastępstwo na stanowisko ds. podziału nieruchomości na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;
- dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przewidziany w § 16 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na zastępstwo na stanowisko ds. podziału nieruchomości; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Metryka strony