Stanowisko ds. wymiaru podatków (04.11.2015)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
stanowisko ds. wymiaru podatków
(nazwa stanowiska)
w Referacie Finansowo-Budżetowym
(nazwa komórki organizacyjnej)
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Joanna Koptewicz, zam. w Bielsku Podlaskim.
Pani Joanna Koptewicz spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. Podczas poszczególnych etapów naboru kandydatka wykazała się znajomością zagadnień z zakresu administracji samorządowej i ordynacji podatkowej oraz zdobyła największą liczbę punktów.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 27 listopada 2015 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. wymiaru podatków
w Referacie Finansowo-Budżetowym
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub pokrewne, bądź wyższe w połączeniu z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii lub dziedzin pokrewnych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu KPA i Ordynacji podatkowej, przepisów związanych z podatkami i opłatami lokalnymi.
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
2) komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Dokonywanie wymiaru podatku:
- od nieruchomości osób fizycznych,
- od nieruchomości osób prawnych,
- łącznego zobowiązania pieniężnego osób niebędących rolnikami.
2) Gromadzenie materiałów informacyjno-wymiarowych, m.in.:
- informacji podatkowych od osób fizycznych,
- deklaracji podatkowych od osób prawnych,
- informacji z ewidencji gruntów,
- informacji od inspektora nadzoru budowlanego.
3) Prowadzenie rejestrów wymiarowych oraz odpowiednich urządzeń ewidencyjnych podatników zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
4) Podatek od spadku i darowizn: umorzenia, odroczenia, rozłożenie na raty.
5) Kontrola w zakresie prawidłowości i rzetelności złożonych informacji i deklaracji przez podatników, stanowiących podstawę ustalenia wymiaru podatków.
6) Sporządzanie sprawozdań finansowych z zakresu: stosowania ulg ustawowych, skutków obniżenia stawek podatkowych.
7) Planowanie podatkowych należności budżetowych, w zakresie prowadzonych podatków, opracowywanie analiz niezbędnych do sprawozdawczości z wykonania budżetu.
8) Miesięczne uzgadnianie przypisów i odpisów w w/w podatkach z księgowością podatkową.
9) Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym na wniosek policji, sądu, prokuratury, uczelni i innych urzędów oraz osób fizycznych.
10) Poświadczanie oświadczeń osób nabywających grunty rolne.
11) Wzywanie podatników w sprawach postępowania wymiarowego, dokonywanie korekt wymiaru, przeniesienia odpowiedzialności podatkowej itp.
12) Zbieranie materiałów i informacji dotyczących zadań określonych w zakresie czynności.
13) Sporządzanie projektów aktów prawnych w sprawach objętych zakresem czynności.
IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy– CV;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
5) kwestionariusz osobowy;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
V. Warunki pracy:
praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 16 listopada 2015 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.
Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2. Osoby, którym w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia są zobowiązane do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202), umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
Siemiatycze, dnia 4 listopada 2015 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Metryka strony