Stanowisko ds. wymiaru podatków (04.11.2015)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
stanowisko ds. wymiaru podatków
(nazwa stanowiska)
w Referacie Finansowo-Budżetowym
(nazwa komórki organizacyjnej)
 
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Joanna Koptewicz, zam. w Bielsku Podlaskim.
Pani Joanna Koptewicz spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. Podczas poszczególnych etapów naboru kandydatka wykazała się znajomością zagadnień z zakresu administracji samorządowej i ordynacji podatkowej  oraz zdobyła największą liczbę punktów.
 
Burmistrz Miasta Siemiatycze

Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 27 listopada 2015 r.
 

Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 ds. wymiaru podatków
w Referacie Finansowo-Budżetowym
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu
 
I. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub pokrewne, bądź wyższe w połączeniu z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii lub dziedzin pokrewnych,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. biegła znajomość obsługi komputera,
  7. znajomość regulacji prawnych z zakresu KPA i Ordynacji podatkowej, przepisów związanych z podatkami i opłatami lokalnymi.
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
2) komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność.
 
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Dokonywanie wymiaru podatku:
- od nieruchomości osób fizycznych,
- od nieruchomości osób prawnych,
- łącznego zobowiązania pieniężnego osób niebędących rolnikami.
2) Gromadzenie materiałów informacyjno-wymiarowych, m.in.:
- informacji podatkowych od osób fizycznych,
- deklaracji podatkowych od osób prawnych,
- informacji z ewidencji gruntów,
- informacji od inspektora nadzoru budowlanego.
3) Prowadzenie rejestrów wymiarowych oraz odpowiednich urządzeń ewidencyjnych podatników zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
4) Podatek od spadku i darowizn: umorzenia, odroczenia, rozłożenie na raty.
5) Kontrola w zakresie prawidłowości i rzetelności złożonych informacji i deklaracji przez podatników, stanowiących podstawę ustalenia wymiaru podatków.
6) Sporządzanie sprawozdań finansowych z zakresu: stosowania ulg ustawowych, skutków obniżenia stawek podatkowych.
7) Planowanie podatkowych należności budżetowych, w zakresie prowadzonych podatków, opracowywanie analiz niezbędnych do sprawozdawczości z wykonania budżetu.
8) Miesięczne uzgadnianie przypisów i odpisów w w/w podatkach z księgowością podatkową.
9) Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym na wniosek policji, sądu, prokuratury, uczelni i innych urzędów oraz osób fizycznych.
10) Poświadczanie oświadczeń osób nabywających grunty rolne.
11) Wzywanie podatników w sprawach postępowania wymiarowego, dokonywanie korekt wymiaru, przeniesienia odpowiedzialności podatkowej itp.
12) Zbieranie materiałów i informacji dotyczących zadań określonych w zakresie czynności.
13) Sporządzanie projektów aktów prawnych w sprawach objętych zakresem czynności.
 
IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy– CV;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
5) kwestionariusz osobowy;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
 
V. Warunki pracy:
praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
 
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 16 listopada 2015 r.
 
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.
 
Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2. Osoby, którym w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia są zobowiązane do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
 
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202), umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
 
Siemiatycze, dnia 4 listopada 2015 r.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

 

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2015-11-27

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data wprowadzenia: 2015-11-04

Data modyfikacji: 2019-03-12

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2015-11-04