Stanowisko ds. mienia komunalnego w Referacie Gospodarki Komunalnej(23.11.2016)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na

stanowisko ds. mienia komunalnego
(nazwa stanowiska)

w Referacie Gospodarki Komunalnej
(nazwa komórki organizacyjnej)

w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Justyna Martyniuk, zam. w Siemiatyczach.
Pani Justyna Martyniuk spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. Podczas poszczególnych etapów naboru kandydatka zdobyła największą liczbę punktów.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 13 grudnia 2016 r.                                              


Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. mienia komunalnego
w Referacie Gospodarki Komunalnej
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu

I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, prawo, gospodarka nieruchomościami,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, internet) oraz urządzeń biurowych,
7) minimum 5 lat stażu pracy.

II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej, gospodarki nieruchomościami, przeprowadzania przetargów, przekształceń prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
2) komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali użytkowych, a w szczególności:
a) przygotowywanie projektów zarządzeń o przeznaczeniu lokali użytkowych do wynajmu w drodze przetargu lub bezprzetargowej,
b) ogłaszanie przetargów,
c) przygotowywanie projektów umów najmu lokali użytkowych,
d) przedłużanie i zawieranie nowych umów najmu,
e) prowadzenie rejestru umów najmu lokali użytkowych.
2) Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem targowicy miejskiej, w tym:
a) przygotowywanie regulaminu funkcjonowania targowicy i jego zmian,
b) wydawanie i ewidencja biletów opłaty targowej,
c) wystawianie faktur oraz sporządzanie zestawień miesięcznych za rezerwację miejsc na targowicy miejskiej.
3) Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów komunalnych z czynszem miesięcznym i rocznym:
a) przygotowanie projektów zarządzeń o przeznaczeniu gruntów do dzierżawy w drodze przetargu lub bezprzetargowej oraz ogłaszanie przetargów,
b) przedłużanie i zwieranie nowych umów dzierżawnych na grunty komunalne,
c) prowadzenie rejestru umów dzierżawnych,
d) prowadzenie spraw z zakresu ustawiania reklam na gruntach komunalnych.
4) Wystawianie faktur VAT oraz sporządzanie zestawień miesięcznych z zakresu powierzonych zadań.
5) Prowadzenie windykacji ustalonych opłat za dzierżawę gruntów i najem lokali użytkowych.
6) Prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa.
7) Rozliczanie czynszu dzierżawnego z obwodu łowieckiego.
8) Prowadzenie spraw związanych z wyborami do Izb Rolniczych.
9) Przyjmowanie wniosków i faktur VAT w sprawie ubiegania się o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
10) Przygotowanie projektów decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.
11) Prowadzenie spraw związanych z ochroną nad zabytkami, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.
12) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, zasobie mieszkaniowym i zmianie Kodeksu cywilnego, a w szczególności dotyczących:
a) przyjmowanie wniosków o przydział i zamianę lokali mieszkalnych i socjalnych,
b) obsługa posiedzeń komisji mieszkaniowej,
c) przygotowywanie projektów list przydziałów mieszkań,
d) przygotowywanie projektów aktów prawnych w sprawie stawek czynszu, zmiany przeznaczenia lokali mieszkalnych na socjalne,
e) prowadzenie spraw z legalizowaniem tytułu prawnego do lokalu po śmierci głównego najemcy,
f) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem wniosków o zameldowanie w lokalu komunalnym,
g) prowadzenie spraw o wyrażenie zgody na podnajem lokalu, przebudowę,
h) prowadzenie spraw dotyczących przydziału lokalu w razie klęsk żywiołowych, pożaru i powodzi,
i) bieżąca współpraca z zarządcą lokali komunalnych w sprawach mieszkaniowych,
j) uczestnictwo w wykonywaniu czynności eksmisyjnych.
13) Koordynacja funkcjonowania monitoringu na terenie miasta.
14) Koordynacja dodatkowych patroli pieszych - związanych ze zwiększeniem bezpieczeństwa publicznego, z ramienia KPP Siemiatycze na terenie miasta.
15) Sporządzanie sprawozdań z powierzonych zadań.

IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy– CV;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
5) kwestionariusz osobowy;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *

V. Warunki pracy:
praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie Urzędu.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. mienia komunalnego w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 6 grudnia 2016 r.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana przed podpisaniem umowy do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 23 listopada 2016 r.

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2016-11-23

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2019-03-12

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2016-11-23