Stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty (17.05.2019)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty
(nazwa stanowiska)
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Magdalena Joanna Rozumska, zam. Siemiatycze.
Pani Magdalena Joanna Rozumska zdobyła największą liczbę punktów spełniając wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz wykazując się największymi predyspozycjami niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 31 maja 2019 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, internet) oraz urządzeń biurowych,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania oświaty oraz przepisów dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,
- minimum 5 lat stażu pracy.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej i Kodeksu postępowania administracyjnego,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z funkcją organu prowadzącego przedszkola i szkoły, a w szczególności.
- Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez Burmistrza uprawnień zwierzchnika służbowego wobec dyrektorów placówek oświatowych.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem i organizowaniem na terenie miasta instytucji i innych form opieki na dziećmi do lat 3.
- Prowadzenie Rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
- Prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów oraz stypendium im. Jana Pawła II.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej.
- Prowadzenie spraw związanych z edukacją dzieci niepełnosprawnych i ich dowozem do szkół.
- Prowadzenie spraw związanych z kontrolą spełniania obowiązku nauki.
- Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia przyznawanych pracodawcom, którzy zawarli umowy o pracę z pracownikami młodocianymi w celu przygotowania zawodowego.
- Prowadzenie ewidencji szkół niepublicznych.
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji na prowadzenie przedszkoli i szkół niepublicznych.
- Przygotowywanie planów kontroli oraz przeprowadzanie kontroli w jednostkach oświatowych.
- Przygotowywanie sprawozdań z zakresu realizowanych spraw i rocznej Informacji o stanie realizacji zadań oświatowych.
IV. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys zawodowy– CV
- podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem. *
V. Warunki pracy:
miejsce wykonywania pracy (adres): Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): I piętro, bez możliwości korzystania z windy, praca biurowa, w tym przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 27 maja 2019 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.
Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 17 maja 2019 r.
* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu , tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;
- dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67)) oraz przewidziany w § 17 Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
- podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty; nie podanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Metryka strony