Stanowisko ds. infrastruktury komunalnej (05.05.2015)
Siemiatycze, 22 maja 2015 r.
OR.2110.1.2015
Informacja
W ramach ogłoszonego konkursu na stanowisko ds. infrastruktury komunalnej do Urzędu Miasta Siemiatycze wpłynęły dwie ofert. Żadna ze złożonych ofert nie spełniła wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu konkursowym na stanowisko ds. infrastruktury komunalnej w Urzędzie Miasta Siemiatycze.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Burmistrz Miasta Siemiatycze
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- uprawnienia budowlane,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- staż pracy - 5 lat praktyki zawodowej w tym min. potwierdzone odpowiednimi dokumentami 3 lata w procesie inwestycyjnym,
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
- komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność.
- prowadzenie spraw z zakresu inwestycji komunalnych, infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej, elektrycznej,
- sprawdzanie i analiza kosztorysów inwestorskich z zakresu prowadzonych spraw,
- przygotowywanie części technicznej projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych oraz koordynacja ich realizacji,
- uzgadnianie umów i zleceń zawieranych z wykonawcami na dokumentację projektową i wykonawczą, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro,
- uczestniczenie w odbiorze zrealizowanych sieci i inwestycji komunalnych,
- sprawdzanie, rozliczanie i przekazywanie do użytku odebranych inwestycji oraz potwierdzanie wykonania na fakturach,
- wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem lub przekazaniem środka trwałego,
- naliczanie kar za nieterminowe wykonanie robót,
- nadzór nad usuwaniem usterek w prowadzonych inwestycjach,
- przygotowanie dokumentów na wykonanie zadań inwestycyjnych do ogłaszania przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- prowadzenie dokumentacji sieci uzbrojenia terenu,
- analiza realizacji zadań gminy w zakresie prowadzonych spraw powierzonych innym podmiotom,
- rozliczanie energii za oświetlanie ulic,
- sporządzanie sprawozdań, w tym GUS z zakresu prowadzonych spraw.
- cv,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze (pokój 105),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych), doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i praktyce zawodowej (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
Piotr Siniakowicz
Metryka strony