Budowa Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 3103, 3025, 3024,3010/1, 3010/2 (obręb 0002) w obrębie ew. Siemiatycze, Gmina Siemiatycze oraz linie kablowe łączące poszczególne części inwestycji poprowadzone na działkach nr ew. 3105, 3029, 3028, 2991, 2977 w obrębie ew. Siemiatycze (obręb 0002)

Burmistrz Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Siemiatycze, 02 czerwca 2022 r.

IF.6220.2.2022

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE

Stosownie do art. 10 § 1 i art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm, zwanej dalej k.p.a.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029,  dalej zwana ustawą ooś),

zawiadamiam strony postępowania

wydanej w dniu 02.06.2022 r. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. Budowa Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 3103, 3025, 3024, 3010/1, 3010/2 (obręb 0002) w obrębie ew. Siemiatycze, gmina Siemiatycze oraz linie kablowe łączące poszczególne części inwestycji poprowadzone na działkach nr ew. 3105, 3029, 3028, 2991, 2977 w obrębie ew. Siemiatycze (obręb 0002).     

Ponadto informuję o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze przy ul. Pałacowej 2, w pokoju nr 2 w godzinach urzędowania lub drogą elektroniczną na adres urzad@siemiatycze.eu

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.

Zgodnie z art. 40 k.p.a. pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela - temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona zamieszkała lub mająca siedzibę za granicą, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, podając numer sprawy, nazwę i adres przedsięwzięcia; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś  oraz art. 49 k.p.a. – obwieszczenie zostanie zamieszczone na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze – http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/Urzad/wykazdanychosrodowiskuijegoochronie/wykaz-danych-o-srodowisku-i-jego-ochronie.html na okres 14 dni od dnia zamieszczenia.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze w dniu 02.06.2022 r.

INFORMACJA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):

1) administratorem danych osobowych wnioskodawcy jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach ul. Pałacowa 2;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Mieście Siemiatycze - Urząd Miasta Siemiatycze adres e-mail: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji na podstawie art. 6 ust 1 lit. c ogólnego rozporządzenia (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze);
4) Odbiorcą Państwa danych osobowych będą: strony postępowania i organy opiniujące zgonie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  oraz operator pocztowy;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach prawa tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
7) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania;
8) mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa   narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia.
10) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Z up. Burmistrza
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Z-ca Burmistrza

1. Wnioskodawca
2. Biuletyn Informacji Publicznej
3. Tablica ogłoszeń
4. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.
5. a/a
 


Burmistrz Miasta Siemiatycze
17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa 2

Siemiatycze, 10 maja 2022 r.

IF.6220.2.2022

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE

Zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm., zwanej dalej k.p.a.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 z późn. zm., zwanej dalej ooś) zawiadamiam strony postępowania, iż postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pt. „Budowa Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 3103, 3025, 3024,3010/1, 3010/2 (obręb 0002) w obrębie ew. Siemiatycze, Gmina Siemiatycze oraz linie kablowe łączące poszczególne części inwestycji poprowadzone na działkach nr ew. 3105, 3029, 3028, 2991, 2977 w obrębie ew. Siemiatycze (obręb 0002)” zostało zakończone.

W wykonaniu dyspozycji art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam, iż przed wydaniem decyzji, stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w tym opinii/uzgodnień Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Siemiatyczach,  Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Dyrektora  Zarządu  Zlewni w Sokołowie Podlaskim Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia. Uwagi i wnioski można składać w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze przy ul. Pałacowej 2, w pokoju nr 2 w godzinach urzędowania lub drogą elektroniczną na adres urzad@siemiatycze.eu.

W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt. Zgodnie z art. 40 w/w ustawy  pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela - temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona zamieszkała lub mająca siedzibę za granicą, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, podając numer sprawy, nazwę i adres przedsięwzięcia; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10 zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - obwieszczenie zostanie zamieszczone na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze  - http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/Urzad/wykazdanychosrodowiskuijegoochronie/wykaz-danych-o-srodowisku-i-jego-ochronie.html

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze w dniu  10.05.2022 r.

INFORMACJA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):

1) administratorem danych osobowych wnioskodawcy jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach ul. Pałacowa 2;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Mieście Siemiatycze - Urząd Miasta Siemiatycze adres e-mail: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji na podstawie art. 6 ust 1 lit. c ogólnego rozporządzenia (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze);
4) Odbiorcą Państwa danych osobowych będą: strony postępowania i organy opiniujące zgonie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  oraz operator pocztowy;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach prawa tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
7) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania;
8) mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia.
10) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Z up. Burmistrza
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Z-ca Burmistrza  

Otrzymują:

1. Wnioskodawca
2. Biuletyn Informacji Publicznej
3.Tablica ogłoszeń
4. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.
5. a/a


Burmistrz Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Siemiatycze, 13 kwietnia 2022 r.

IF.6220.2.2022
Poprzedni numer sprawy GK.6220.2.2022

Obwieszczenie
Burmistrza Miasta Siemiatycze

Zgodnie z art. 49  oraz art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 dalej zwanej k.p.a.)  w związku z art. 74 ust. 3 oraz 64 ust.1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 z późn. zm., zwanej dalej ustawą  ooś)

zawiadamiam strony postępowania,

iż w związku z wszczętym postępowaniem w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pt. „Budowa Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 3103, 3025, 3024,3010/1, 3010/2 (obręb 0002) w obrębie ew. Siemiatycze, Gmina Siemiatycze oraz linie kablowe łączące poszczególne części inwestycji poprowadzone na działkach nr ew. 3105, 3029, 3028, 2991, 2977 w obrębie ew. Siemiatycze (obręb 0002)” wystąpiono do organów opiniujących z prośbą o wydanie opinii co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko ww. przedsięwzięcia (ewentualne sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i określenie jego zakresu).

Przedmiotowe przedsięwzięcie należy do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, określonych w § 3 ust. 1 pkt. 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839). Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 ustawy ooś, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz ewentualnego uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych.

Jednocześnie, zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, iż postępowanie administracyjne nie może być załatwione w terminie przewidzianym w art. 35 k.p.a. Powodem nie załatwienia sprawy w terminie jest konieczność uzyskania w/w opinii i uzgodnień w przedmiotowej sprawie.  Przewidywany nowy termin załatwienia w/w sprawy to 06.06.2022 r.

Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:

1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność)[1];

2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość)[2].

Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3 za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie.

Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Ponadto informuję o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze przy ul. Pałacowej 2, w pokoju nr 2 w godzinach urzędowania lub drogą elektroniczną na adres urzad@siemiatycze.eu

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt. Zgodnie z art. 40 w/w ustawy  pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela - temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona zamieszkała lub mająca siedzibę za granicą, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, podając numer sprawy, nazwę i adres przedsięwzięcia; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10 zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - obwieszczenie zostanie zamieszczone na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze  - http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/Urzad/wykazdanychosrodowiskuijegoochronie/obwieszczeniainformujaceowszczeciupostepowania/budowa-elektrowni-slonecznej-wraz-z-infrastruktura-towarzyszaca-na-dzialkach-nr-ew-3103-3025-302430101-30102-obreb-0002-w-obrebie-ew-siemiatycze-gmina-siemiatycze-oraz-linie-kablowe-laczace-poszczegolne-czesci-inwestycji-poprowadzone-na-dzi.html

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze w dniu 14.04.2022 r.

INFORMACJA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):

1) administratorem danych osobowych wnioskodawcy jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach ul. Pałacowa 2;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Mieście Siemiatycze - Urząd Miasta Siemiatycze adres e-mail: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji na podstawie art. 6 ust 1 lit. c ogólnego rozporządzenia (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze);
4) Odbiorcą Państwa danych osobowych będą: strony postępowania i organy opiniujące zgonie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  oraz operator pocztowy;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach prawa tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
7) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania;
8) mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia.
10) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Z up. Burmistrza
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Z-ca Burmistrza

1. Wnioskodawca
2. Biuletyn Informacji Publicznej
3. Tablica ogłoszeń
4. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.
5.  a/a

[1] Bezczynność́ organu oznacza, że mimo upływu terminu sprawa nie została załatwiona. Ogólne terminy załatwiania spraw określa art. 35 k.p.a. Co do zasady, jeśli potrzebne jest postępowanie wyjaśniające, sprawa powinna być́ załatwiona nie później niż̇ w ciągu miesiąca, a jeśli sprawa jest szczególnie skomplikowana – nie później niż̇ w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
[2] Z przewlekłością̨ postępowania mamy do czynienia, gdy postępowanie trwa dłużej niż̇ jest potrzebne do załatwienia sprawy (np. przedłużono termin na załatwienie sprawy, ale podejmowane czynności są̨ nieefektywne, pozorne – np. organ przeprowadza dowody niemające dla sprawy znaczenia.


Burmistrz Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Siemiatycze,07 kwietnia 2022 r.

IF.6220.2.2022

Poprzedni numer sprawy GK.6220.2.2022

Obwieszczenie
Burmistrza Miasta Siemiatycze

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 zwanej dalej k.p.a.), oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 z późn. zm., zwanej dalej ustawą ooś), Burmistrz Miasta Siemiatycze zawiadamia strony postępowania, iż w dniu 06.04.2022 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. „Budowa Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 3103, 3025, 3024,3010/1, 3010/2 (obręb 0002) w obrębie ew. Siemiatycze, Gmina Siemiatycze oraz linie kablowe łączące poszczególne części inwestycji poprowadzone na działkach nr ew. 3105, 3029, 3028, 2991, 2977 w obrębie ew. Siemiatycze (obręb 0002)”.   

Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy ooś, organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Miasta Siemiatycze.

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Ponadto informuję o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze przy ul. Pałacowej 2, w pokoju nr 2 w godzinach urzędowania lub drogą elektroniczną na adres urzad@siemiatycze.eu

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

W świetle art. 33 k.p.a., strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadającą zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.

Zgodnie z art. 40 w/w ustawy pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela - temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona zamieszkała lub mająca siedzibę za granicą, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, podając numer sprawy, nazwę i adres przedsięwzięcia; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - zawiadomienie zostanie zamieszczone na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze:

http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/Urzad/wykazdanychosrodowiskuijegoochronie/wykaz-danych-o-srodowisku-i-jego-ochronie.html .

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości w dniu 08.04.2022 r. na okres 14 dni.

INFORMACJA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):

1) administratorem danych osobowych wnioskodawcy jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach ul. Pałacowa 2;

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Mieście Siemiatycze - Urząd Miasta Siemiatycze adres e-mail: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze;

3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji na podstawie art. 6 ust 1 lit. c ogólnego rozporządzenia (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze);

4) Odbiorcą Państwa danych osobowych będą: strony postępowania i organy opiniujące zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  oraz operator pocztowy;

5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach prawa tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

7) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania;

8) mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9) podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia.

10) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Z up. Burmistrza
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Z-ca Burmistrza

Otrzymują:

1. Wnioskodawca
2. Biuletyn Informacji Publicznej
3. Tablica ogłoszeń
4. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.
5.  a/a

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Suchota

Data wytworzenia: 2022-04-08

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2022-06-02

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2022-04-08