Zarządzenie Nr 170/05 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2005-07-06 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze.
Data wydania | 2005-07-06 |
---|---|
Tytuł | zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze. |
Numer | 170/05 |
ZARZĄDZENIE NR 170/05
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE
z dnia 6 lipca 2005 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r Nr 142 , poz. 1591 z 2002 r Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz.558 , Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 oraz Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568 z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203) zarządza się co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemiatycze nadanym zarządzeniem Nr 6/02 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 27 listopada 2002 r. zmienionym zarządzeniem Nr 56/03 z dnia 18 czerwca 2003 r., zarządzeniem Nr 123/03 z dnia 17 grudnia 2003 r., zarządzeniem Nr 126/03 z 31 grudnia 2003 r., zarządzeniem Nr 1/04 z dnia 2 stycznia 2004 r. zarządzeniem Nr 62/04 z 27 maja 2004 r. zarządzeniem Nr 76/04 z 27 lipca 2004 r. zarządzeniem Nr 85/04 z 17 sierpnia 2004 r., zarządzeniem Nr 129/05 z 24 stycznia 2005 r. i zarządzeniem Nr 165/05 z 22 czerwca 2005 r. § 18 otrzymuje brzmienie:
„§ 18. Do zakresu działania Referatu Spraw Obywatelskich należy realizacja zadań z zakresu ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, spraw wojskowych, obronnych, obrony cywilnej, bezpieczeństwa publicznego, zgromadzeń publicznych, zbiórek publicznych, kancelarii tajnych oraz zadania wynikające z ustawy o ochronie informacji niejawnych a w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji ludności oraz udzielanie informacji osobowo-adresowych,
2) prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie zameldowania i wymeldowania,
3) wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu,
4) prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców, sporządzanie spisów wyborców i wydawanie zaświadczeń o prawie głosowania,
5) prowadzenie spraw z zakresu spisu ludności i mieszkań,
6) współpraca z PESEL, TBD, USC, urzędami gmin, organami policji i wojska w sprawach wynikających z ruchu ludności , oraz w związku z wystawianiem dokumentów tożsamości,
7) wydawanie dowodów osobistych oraz zaświadczeń z tego zakresu,
8) prowadzenie archiwum kopert osobowych,
9) prowadzenie spraw związanych ze zgromadzeniami publicznymi,
10) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej,
11) prowadzenie spraw związanych ze zbiórkami publicznymi,
12) prowadzenie spraw związanych z repatriacją,
13) współdziałanie z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości,
14) sporządzanie wykazów przedpoborowych, rejestracja przedpoborowych oraz udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu poboru,
15) prowadzenie spraw związanych z uznaniem poborowych i żołnierzy odbywających służbę wojskową za jedynych żywicieli rodziny,
16) prowadzenie kancelarii tajnej urzędu,
17) prowadzenie spraw związanych z Gminnym Zespołem Reagowania,
18) prowadzenie spraw OC Miasta, nadzorowanie zadań obrony cywilnej i obronnych realizowanych przez jednostki znajdujące się na terenie Miasta,
19) prowadzenie spraw z zakresu obronności i bezpieczeństwa państwa,
20) opracowywanie planów operacyjnych funkcjonowania miasta,
21) organizowanie szkoleń obronnych w mieście,
22) przygotowanie głównego stanowiska kierowania dla organów wykonawczych Miasta,
23) reklamowanie osób z urzędu i na wniosek,
24) prowadzenie spraw związanych z zapobieganiem skutkom klęsk żywiołowych i ich usuwaniem,
25) prowadzenie spraw związanych z systemem stałych dyżurów,
26) zapewnienie działania elementów systemu wczesnego alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania,
27) organizowanie akcji kurierskiej,
28) planowanie i przygotowywanie decyzji o nałożeniu świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony kraju,
29) organizowanie i prowadzenie szkoleń formacji obrony cywilnej,
30) szkolenie ludności w zakresie powszechnej samoobrony,
31) kierowanie i koordynowanie akcjami ratunkowymi,
32) prowadzenie spraw związanych z ochroną przed powodzią,
33) prowadzenie spraw związanych z OSP oraz współdziałanie z organami w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
34) prowadzenie magazynu sprzętu OC.”
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta
Zbigniew Radomski
Metryka strony