Zarządzenie Nr 187/08 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2008-05-20 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze

Data wydania 2008-05-20
Tytuł zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze
Numer 187/08
ZARZĄDZENIE NR 187/08
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE

z dnia 20 maja 2008 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218) zarządza się co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemiatycze nadanym zarządzeniem Nr 95/07 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 28 sierpnia 2007 r. zmienionym zarządzeniem Nr 120/07 z 26 października 2007 r. i Nr 128/07 z 22 listopada 2007 r., wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 10 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

"§ 10.1. W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i równorzędne jednostki organizacyjne oraz samodzielne stanowiska pracy oznaczone odpowiednimi symbolami:
1) Referat Organizacyjny - OR,
2) Referat Finansowo-Budżetowy - FB,
3) Referat Infrastruktury i Geodezji - IG,
4) Referat Spraw Obywatelskich - SO,
5) Referat Promocji, Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Pomocowych - PR,
6) Urząd Stanu Cywilnego - USC,
7) Radca Prawny - Rp,
8) Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych - Zm,
9) Samodzielne stanowisko ds. kontroli - Kn,
10) Pełnomocnik ds. informacji niejawnych - Pin,

2) po § 17 dodaje się § 17a w brzmieniu:

"§ 17a Do zadań Referatu Promocji, Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Pomocowych należy:
1) promowanie potencjału gospodarczego i turystycznego Miasta;
2) sporządzanie wieloletnich planów inwestycyjnych;
3) prowadzenie i aktualizowanie strony internetowej miasta;
4) współpraca z portalem Wrota Podlasia i przygotowywanie oraz przekazywanie informacji o ważnych wydarzeniach z terenu miasta;
5) opracowywanie materiałów promujących miasto oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu tworzenie pozytywnego wizerunku miasta;
6) prowadzenie spraw związanych ze współpracą z miastami partnerskimi;
7) udzielanie informacji o możliwych źródłach finansowania i istniejących formach wsparcia;
8) udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków o dotacje zainteresowanym osobom;
9) przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie inwestycji i innych przedsięwzięć z funduszy unijnych oraz innych funduszy pomocowych;
10) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej;
11) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem czasu pracy placówek handlowych i usługowych;
12) udostępnianie Polskiej Klasyfikacji Działalności;
13) aktualizowanie na podstawie informacji KRS danych o przedsiębiorcach mających siedzibę na terenie Miasta;
14) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, w tym naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń;
15) wydawanie zezwoleń na przewóz osób taksówkami;
16) prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie;
17) dokonywanie zaszeregowania i prowadzenie ewidencji pól namiotowych;

3) skreśla się § 22.

4) skreśla się § 23.

5) załącznik do regulaminu otrzymuje brzmienie:

Załącznik
do Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miasta Siemiatycze

 

ORGANIZACJA WEWNĘTRZNA REFERATÓW URZĘDU MIASTA SIEMIATYCZE

1) Referat Organizacyjny:
a) stanowisko ds. pracowniczych,
b) stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
c) stanowisko ds. administracyjnych (2 etaty),
d) stanowisko ds. obsługi Rady,
e) stanowisko ds. informatyki,
f) stanowisko ds. organizacyjnych,
g) stanowisko ds. oświaty,
h) stanowisko ds. kancelarii,
i) stanowisko ds. obsługi:
- goniec,
- konserwator,
- sprzątaczka (2 etaty),
- kierowca,
- robotnik gospodarczy (3 etaty).

2) Referat Finansowo-Budżetowy:
a) stanowisko ds. księgowości budżetowej (3 etaty),
b) stanowisko ds. wymiaru podatku,
c) stanowisko ds. księgowości podatkowej (2 etaty),
d) stanowisko ds. obsługi kasy.

3) Referat Infrastruktury i Geodezji:
a) kierownik referatu,
b) stanowisko ds. infrastruktury komunalnej,
c) stanowisko ds. drogownictwa,
d) stanowisko ds. ochrony środowiska,
e) stanowisko ds. mieszkaniowych,
f) stanowisko ds. rolnictwa i dzierżaw,
g) stanowisko ds. podziału nieruchomości,
h) stanowisko ds. mienia komunalnego,
i) stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego,
j) stanowisko ds. kontroli i porządku.

4) Referat Spraw Obywatelskich:
a) kierownik referatu,
b) stanowisko ds. dowodów osobistych,
c) stanowisko ds. ewidencji ludności (2 etaty),
d) stanowisko ds. obronności i obrony cywilnej (1/2 etatu).

5) Referat Promocji i Rozwoju Gospodarczego:
a) kierownik referatu,
b) stanowisko ds. przedsiębiorczości,
c) stanowisko ds. promocji i przedsiębiorczości,
d) stanowisko ds. rozliczeń finansowych projektów.

6) Urząd Stanu Cywilnego:
a) kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,
b) zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2008 r.

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agata Androsiuk

Data wytworzenia: 2008-05-26

Wprowadzający: Eryk Nowik

Data modyfikacji: 2019-02-18

Opublikował: Eryk Nowik

Data publikacji: 2019-02-18