Zarządzenie Nr 204/05 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2005-10-11 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze.
Data wydania | 2005-10-11 |
---|---|
Tytuł | zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze. |
Numer | 204/05 |
ZARZĄDZENIE NR 204/05
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE
z dnia 11 października 2005 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r Nr 142 , poz. 1591 z 2002 r Nr 23, poz. 220 , Nr 62, poz.558 , Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 oraz Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568 z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203) zarządza się co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemiatycze nadanym zarządzeniem Nr 6/02 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 27 listopada 2002 r. zmienionym zarządzeniem Nr 56/03 z dnia 18 czerwca 2003 r., zarządzeniem Nr 123/03 z dnia 17 grudnia 2003 r., zarządzeniem Nr 126/03 z 31 grudnia 2003 r., zarządzeniem Nr 1/04 z dnia 2 stycznia 2004 r. zarządzeniem Nr 62/04 z 27 maja 2004 r. zarządzeniem Nr 76/04 z 27 lipca 2004 r. zarządzeniem Nr 85/04 z 17 sierpnia 2004 r., zarządzeniem Nr 129/05 z 24 stycznia 2005 r. zarządzeniem Nr 165/05 z 22 czerwca 2005 r., zarządzeniem Nr 170/05 z 6 lipca 2005 r.i zarządzeniem 187/05 z 5 września 2005 załącznik otrzymuje brzmienie:
Załącznik
Do Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miasta Siemiatycze
Organizacja wewnętrzna referatów Urzędu Miasta Siemiatycze
1. Biuro Rady
1/ stanowisko ds. obsługi Rady
2. Referat Organizacyjny
1/ stanowisko ds. pracowniczych,
2/ stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
3/ stanowisko ds. administracyjnych (2 etaty),
4/ stanowisko ds. informatyki i promocji,
5/ stanowisko ds. organizacyjnych,
6/ stanowisko ds. oświaty,
7/ stanowisko ds. kancelarii,
8/ stanowiska ds. obsługi:
a/ goniec,
b/ konserwator,
c/ sprzątaczka (2 etaty),
d/ kierowca
e/ robotnik gospodarczy.
3. Referat Finansowo – Budżetowy
1/ stanowisko ds. księgowości budżetowej (3 etaty),
2/ stanowisko ds. wymiaru podatków,
3/ stanowisko ds. księgowości podatkowej (2 etaty),
4/ stanowisko ds. obsługi kasy.
4. Referat Infrastruktury i Geodezji
1/ kierownik referatu,
2/ stanowisko ds. infrastruktury komunalnej,
3/ stanowisko ds. drogownictwa,
4/ stanowisko ds. ochrony środowiska,
5/ stanowisko ds. mieszkaniowych,
6/ stanowisko ds. mieszkaniowych, rolnictwa i dzierżaw,
7/ stanowisko ds. podziału nieruchomości,
8/ stanowisko ds. mienia komunalnego,
9/ stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego.
5. Referat Spraw Obywatelskich
1/ kierownik referatu,
2/ stanowisko ds. dowodów osobistych,
3/ stanowisko ds. ewidencji ludności (2 etaty),
4/ stanowisko ds. obrony cywilnej i obronności (½ etatu).
6. Urząd Stanu Cywilnego
1/ kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,
2/ zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
7. Radca prawny.
8. Samodzielne stanowisko ds. kontroli.
9. Samodzielne stanowisko ds. przedsiębiorczości (2 etaty).
10. Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18 października 2005 r.
Burmistrz
Zbigniew Radomski
Metryka strony