Zarządzenie Nr 379/14 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2014-01-15 w sprawie: powołania Zespołu Zarządzającego Projektem pn.: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze ” współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Priorytet VIII: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – e-Inclusion
Data wydania | 2014-01-15 |
---|---|
Tytuł | w sprawie: powołania Zespołu Zarządzającego Projektem pn.: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze ” współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Priorytet VIII: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – e-Inclusion |
Numer | 379/14 |
ZARZĄDZENIE Nr 379/14
Burmistrza Miasta Siemiatycze
z dnia 15 stycznia 2014 roku
w sprawie: powołania Zespołu Zarządzającego Projektem pn.: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze ” współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Priorytet VIII: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – e-Inclusion
Na podstawie art. 30 ust. 1 oraz art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku „o samorządzie gminnym" (Dz. U. z 2013 r. poz. 594, 645, 1318) , zarządzam co następuje:
§1
Powołuję Zespół Zarządzający Projektem Pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze” nr POIG/08.03.00-20-206/13 współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet VIII: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – e-Inclusion w skład którego wchodzą:
- Małgorzata Suchota - Koordynator Projektu;
- Małgorzata Kowalczyk – Specjalista ds. rozliczeń Projektu;
- Dariusz Prochowicz - Informatyk Projektu.
§2
Do zadań poszczególnych członków Zespołu Zarządzającego Projektem, w szczególności należy:
- Koordynator Projektu:
- koordynacja działań zaplanowanych w Projekcie, zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu, z zawartą umową o dofinansowanie Projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i unijnymi.
- prowadzenie biura Projektu,
- prowadzenie stałego nadzoru nad pracą kadry zatrudnionej do realizacji Projektu,
- koordynacja przygotowania i przeprowadzenia zamówień zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonaniem umów zawartych w ramach projektu,
- terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem załączników, w części dotyczącej postępu merytorycznego z realizacji projektu,
- aktualizacja harmonogramu rzeczowo -finansowego i planu finansowania Projektu,
- sporządzanie okresowych raportów z przebiegu realizacji Projektu i przekazywanie ich do WWPE,
- monitorowanie osiąganych wskaźników wraz z przygotowaniem raportów z ich osiągnięcia,
- monitorowanie prawidłowości przeprowadzania postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującą ustawą PZP,
- utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami Projektu w Instytucji Wdrażającej, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w trakcie realizacji Projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów.
- reprezentowanie Wnioskodawcy wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw,
- nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w Projekcie,
- nadzór nad wydatkami związanymi z realizacją Projektu,
- podejmowanie decyzji związanych z ewentualną modyfikacją Projektu,
- prowadzenie bieżącej ewaluacji Projektu,
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji Projektowej,
- przeprowadzenie akcji promocyjnej Projektu.
- Specjalista ds. rozliczeń :
- założenie i prowadzenie wyodrębnionego na potrzeby Projektu konta bankowego,
- stworzenie planu kont na potrzeby Projektu,
- czuwanie nad bieżącymi przepływanymi finansowymi w projekcie w celu zapewnienia środków na jego planową i terminową realizację
- ewidencjonowanie księgowe wszystkich kosztów związanych z realizacją Projektu,
- opisywanie księgowe wszystkich dokumentów księgowych związanych z realizacja Projektu,
- terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem załączników, w części dotyczącej postępu finansowego realizacji projektu,
- sporządzanie raportów finansowych
- przygotowywanie wydruków z kont księgowych, stanowiących załączniki do składanych wniosków o płatność,
- nadzór nad końcowym rozliczeniem Projektu.
- Informatyk - Specjalista ds. technicznych
- uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji przetargowej - SIWZ, w tym przygotowanie wniosku wraz z załącznikami niezbędnymi do wszczęcia procedury przetargowej
- kontrola dostarczonego sprzętu komputerowego i oprogramowania (protokół zdawczo-odbiorczy dostawy),
- kontrola przekazywania sprzętu komputerowego i oprogramowania dla beneficjentów Ostatecznych (BO) Projektu (protokoły przekazania),
- kontrola podłączonego do BO Internetu (protokół odbioru usługi),
- nadzór nad prawidłowym wykonanie usług dostarczania Internetu do BO
- stworzenia elektronicznej bazy danych wszystkich BO Projektu,
- stworzenie elektronicznych „Kart" dla każdego BO, na których będą ewidencjonowane wszystkie zdarzenia z przebiegu realizacji Projektu, w odniesieniu do konkretnego gospodarstwa domowego/jednostki podległej Wnioskodawcy (np. odnotowane trudności z obsługą sprzętu, usterki sprzętu i oprogramowania, zakres udzielonej pomocy),
- wsparcie techniczne dla BO Projektu w formie „Pulpitu zdalnego" - usuwania drobnych usterek programu i sprzętu, spowodowanych błędami użytkowników w ich obsłudze. Opcja ta pozwala na przywrócenie sprawności systemu i sprzętu, bez konieczności wyjazdu do BO,
- bezpośredni kontakt z uczestnikami Projektu i pomoc w obsłudze technicznej sprzętu i oprogramowania,
- systematyczny monitoring bezpośredni, dotyczący bezpieczeństwa i wykorzystania sprzętu i Internetu zgodnie z celami działania 8.3 POIG, przez wszystkich BO Projektu, zgodnie z przyjętym harmonogramem wizyt monitoringowych
- prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną sprzętu, w tym: zgłaszanie przeglądów technicznych, prowadzenie spraw związanych z naprawami gwarancyjnymi (zgłaszanie, odbiór),
- realizacja warunków zawartej umowy ubezpieczeniowej a w szczególności monitoring realizacji ubezpieczenia sprzętu, zgłaszanie szkód, obsługa likwidacji szkód.
§3
Zespół Zarządzający Projektem rozpoczyna pracę z dniem powołania.
§4
Zespół Zarządzający Projektem zakończy pracę z chwilą zakończenia wszystkich działań projektowych.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrza Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz
Metryka strony