Zarządzenie Nr 420/18 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2018-06-20 w sprawie wyznaczenia jednostek do przyjmowania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start”
Data wydania | 2018-06-20 |
---|---|
Tytuł | w sprawie wyznaczenia jednostek do przyjmowania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start” |
Numer | 420/18 |
Zarządzenie NR 420/18
Burmistrza Miasta Siemiatycze
z dnia 19 czerwca 2018 r.
w sprawie wyznaczenia jednostek do przyjmowania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start”
Na podstawie § 8 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start" (Dz.U. poz. 1061) zarządza się co następuje:
§ 1. Wyznacza się następujące jednostki organizacyjne do przyjmowania wniosków i załączników do wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start":
1) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 2;
2) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II w Siemiatyczach, ul. Gen. Andersa 4;
3) Gimnazjum Nr 1 im. Ignacego Gilewskiego w Siemiatyczach, ul. Świętojańska 25.
§ 2. Jednostki wymienione w § 1 przyjmują wnioski w formie papierowej od rodziców (opiekunów) uczniów uczęszczających do danej szkoły i przekazują je wraz z załącznikami do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta
Piotr Siniakowicz
Metryka strony