Zarządzenie Nr 523/22 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2022-10-05 w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji, koordynacji i monitorowania dofinansowania projektów "Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" oraz „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach"
Data wydania | 2022-10-05 |
---|---|
Tytuł | w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji, koordynacji i monitorowania dofinansowania projektów "Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" oraz „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach" |
Numer | 523/22 |
ZARZĄDZENIE NR 523/22
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE
z dnia 5 października 2022 r.
w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji, koordynacji i monitorowania dofinansowania projektów "Adaptacja budynku
po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" oraz „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej
I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach"
Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) zarządza się,
co następuje:
§ 1. Powołuje się Zespół ds. realizacji, koordynacji i monitorowania projektu Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" dofinansowanego z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz projektu „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach" dofinansowanego z programu rządowego Infrastruktura szkolnictwa artystycznego ze środków finansowanych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, zwany dalej Zespołem w składzie:
1) kierownik zespołu - Krzysztof Leszczyński
2) zastępca kierownika zespołu - Agnieszka koc
3) koordynator ds. finansowych - Joanna Charyton
4) koordynator ds. rozliczenia i monitoringu - Grzegorz Twarowski
5) koordynator ds. technicznych - Piotr Nielipiński
§ 2. Zasady funkcjonowania Zespołu zawarte są w Regulaminie stanowiącym Załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3. Zespół rozpoczyna pracę z dniem powołania.
§ 4. Zespół powołuje się na okres trwania realizacji projektu, a także na czas zachowania jego trwałości.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz
Metryka strony