Zapytanie ofertowe: Wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie gminy Miasto Siemiatycze
Siemiatycze, dn. 02 lipca 2021 r.
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
GK.7021.5.2021
Zamawiający:
Miasto Siemiatycze,
ul. Pałacowa 2,
17-300 Siemiatycze
http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
e-mail: urzad@siemiatycze.eu
Dotyczy: Wykonania inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie gminy Miasto Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze unieważnia postępowanie ofertowe w zakresie „Wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie gminy Miasto Siemiatycze”.
Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa2, 17-300 Siemiatycze
Siemiatycze, 17 czerwca 2021r.
GK.7021.5.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość jest niższa od kwoty 130 000 zł Zamawiający Miasto Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
zaprasza do udziału w postępowaniu na:
Wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie gminy Miasto Siemiatycze
Zamawiający:
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2,17-300 Siemiatycze
NIP: 5441537192
Tel. 85 65 65 800/fax 85 65 65 803
1. Przedmiot zamówienia:
inwentaryzacja źródeł niskiej emisji na terenie Miasta Siemiatycze
2. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2021 r.
3. Kryterium oceny ofert:
1) Cena : 100%
2) Inne kryteria: Referencje potwierdzające wykonanie 2 wykonanych usług wraz z referencjami, będących przedmiotem zamówienia zrealizowanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie.
4. Inne istotne warunki zamówienia:
Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji źródeł niskiej emisji metodą wywiadu bezpośredniego na terenie gminy Miasto Siemiatycze.
Na inwentaryzowanym terenie znajduje się 3126 punktów. Punkty adresowe obejmują: małe kotłownie przydomowe, paleniska domowe (piece ceramiczne, piecokuchnie, piece wolnostojące, kominki), kotłownie dostarczające ciepło do lokali usługowych lub warsztatowych, kotłownie w obiektach handlu i usług, kotłownie w obiektach użyteczności publicznej.
W ramach danego punktu adresowego może znajdować się jeden lub więcej obiektów; jednocześnie jeden obiekt może łączyć więcej niż jedną formę użytkowania. Obiekty nie posiadające jakiegokolwiek źródła ogrzewania, a wchodzące w skład ogólnej liczby obiektów na terenie gminy Miasto Siemiatycze, są wyłączone z inwentaryzacji.
Wykonawca pozyska we własnym zakresie aktualną na chwilę przeprowadzania inwentaryzacji bazę punktów adresowych na terenie gminy Miasto Siemiatycze. W celu uzyskania aktualnej bazy danych należy wystąpić do Starosty Powiatu Siemiatyckiego.
Inwentaryzację należy wykonać metodą wywiadu bezpośredniego. Metoda wywiadu bezpośredniego polega na wypełnianiu ankiety w formie papierowej lub elektronicznej przez ankietera Wykonawcy podczas oględzin nieruchomości. W ramach tej metody informacje muszą zostać pozyskane od użytkowników lokali lub budynków (np. najemców, właścicieli, zarządców) i spisane na podstawie bezpośredniego kontaktu, z wyłączeniem zbierania i przetwarzania danych osobowych. Ankieterzy, w celu pozyskania danych, mają za zadanie przeprowadzenie rozmowy z respondentem, wspólnej analizy poszczególnych punktów kwestionariusza, a także wypełnienie ankiety.
W punktach adresowych, w których dla całego budynku wielorodzinnego występuje jedno źródło ciepła, wypełniania jest jedna ankieta dla całego obiektu. Natomiast w zabudowie wielorodzinnej, gdzie jest wiele indywidualnych instalacji grzewczych ankiety prowadzone są w poszczególnych lokalach.
Zebrane informacje należy umieścić w bazie danych w formacie xlsx. W odniesieniu do każdego inwentaryzowanego obiektu należy uzyskać następujące dane:
a) adres nieruchomości (w ramach danego adresu nieruchomości może znajdować się jeden lub więcej obiektów), tytuł prawny (np. własność, współwłasność, najem)
b) liczbę obiektów pod danym adresem posiadających odrębne źródła ciepła,
c) typ budynku/obiektu (mieszkalny, handlowo- usługowy),
d) wielkość ogrzewanej powierzchni budynku/obiektu wyrażona w m2,
e) informacja o ociepleniu/ przeprowadzeniu termomodernizacji,
f) rodzaje ogrzewania w budynku/obiekcie,
g) dane o źródle/ źródłach ciepła dla budynku lub lokalu:
- kocioł na paliwa stałe (liczba źródeł, charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie/ciepła woda użytkowa), rodzaj komory spalania (otwarta/zamknięta), klasa kotła na podstawie tabliczki znamionowej lub dokumentu poświadczającego emisję, sposób podawania paliwa (ręczny/automatyczny), sprawność cieplna, rok instalacji kotła, moc kotła),
- kocioł gazowy, kocioł olejowy, ogrzewanie elektryczne (liczba źródeł, charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie/ciepła woda użytkowa), moc, rok instalacji),
- pompa ciepła, kolektory słoneczne (liczba źródeł, charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie/ciepła woda użytkowa), rok instalacji),
- piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek (liczba źródeł, charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie/ciepła woda użytkowa), rodzaj komory spalania (otwarta/zamknięta), ekoprojekt (tak/nie), sprawność cieplna, rok instalacji, moc),
- piec kaflowy (liczba źródeł, charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie/ciepła woda użytkowa), rodzaj komory spalania (otwarta/zamknięta), sprawność cieplna, rok instalacji, moc),
h) roczne zużycie paliw dla źródła/ źródłach ciepła w budynku lub lokalu,
i) informacje o planach dotyczących zmiany sposobu ogrzewania, termomodernizacji, instalacji OZE
5. Ofertę należy dostarczyć (zaznaczyć właściwe):
- drogą elektroniczną na adres mailowy: urzad@siemiatycze.eu
- osobiście do siedziby Zamawiającego ,
- pocztą na adres ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze.
6. Ofertę złożyć należy do dnia 30.06.2021 r. godz. 24.00.
7. Warunki płatności:
Wynagrodzenie za przedmiot umowy będzie wypłacone Wykonawcy po sprawdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania przedmiotu umowy, w tym zgodności pod względem ilościowym oraz jakościowym dostarczonego przedmiotu umowy
8. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Małgorzata Suchota - pracownik Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Siemiatycze tel.85 6565826
9. Warunki udziału w postępowaniu:
1) O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który: - posiada doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć tj. przedstawi wykaz co najmniej 2 wykonanych usług wraz z referencjami, będących przedmiotem zamówienia zrealizowanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie.
2) Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień w zakresie ewidentnie niskiej ceny oferty. Niewystarczające wyjaśnienie w tym zakresie oraz brak złożonych wyjaśnienie przez wykonawcę może skutkować odrzuceniem oferty.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Wykonawca w tym przypadku nie może dochodzić roszczeń z tytułu poniesionych kosztów związanych z przygotowaniem oferty.
4) Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
5) Zamawiający w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania może unieważnić niniejsze postępowanie.
6) Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień
8) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym, lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacji firmy oferenta. W przypadku reprezentowania firmy przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną jego kopię.
9) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.
10. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
1) administratorem danych osobowych wnioskodawcy jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach ul. Pałacowa 2;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Mieście Siemiatycze - Urząd Miasta adres e-mail: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru oferty na wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Miasta Siemiatycze na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze);
4) Odbiorcą Państwa danych osobowych będą: wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa ;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach prawa tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
7) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania;
8) mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia oferty.
10) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz
Metryka strony