Wynajem samochodu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z kierowcą
Siemiatycze, dnia 05 lipca 2022 r.
IF.042.5.2021
Zaproszenie do złożenia oferty
w postepowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na świadczenie usługi transportowej (wynajem samochodu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z kierowca) w ramach realizacji przez jednostkę samorządu terytorialnego projektu grantowego obejmującego wdrożenie usług transportowych door-to-door dla osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności
Zadanie dofinansowane w ramach projektu pt.
Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych dofinansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.8 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Projekt PFRON)
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Miasto Siemiatycze
Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
http://www.siemiatycze.eu/pl/
e-mail: urzad@siemiatycze.eu
tel. (85) 656 58 00
fax. (85) 656 58 03
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1).
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na wynajęciu samochodu dostosowanego do przewozu osób z ograniczą mobilnością wraz z kierowcą w celu realizacji zadań na terenie miasta Siemiatycze w okresie od 08.2022r. do 31.12.2022 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00, a w wyjątkowych sytuacjach
w soboty, niedziele i święta w godzinach od 8.00 do 20.00 po wcześniejszym uzgodnieniu. - Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału
w postępowaniu:- Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności transportu drogowego
w zakresie przewozu osób (w tym osób niepełnosprawnych) oraz niezbędne doświadczenie i potencjał osobowy zdolny do wykonania zamówienia. - Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania oferty oraz obejmujące cały okres realizacji zam6wienia (do wglądu przed podpisaniem umowy)
- Posiadać ubezpieczenie NW w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert oraz obejmujące cały okres realizacji zamówienia (do wglądu przed zawarciem umowy).
- Dysponować minimum 1 pojazdem dostosowanym do przewozu osób z ograniczoną mobilnością w tym minimum 1 osoby na wózku inwalidzkim, wyposażonym w rampy lub podest dla wózka inwalidzkiego, w odpowiednim stanie technicznym zapewniającymi przewóz do 9 osób.
- Dysponować minimum jedna osobą sprawują funkcję kierowcy, posiadającą ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
- W sytuacji zaistnienia awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego dostarczenia innego równoważnego auta w celu zrealizowania usługi.
- Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności transportu drogowego
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Liczba przewożonych osób: max 9 osób - w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim,
- Drzwi boczne przesuwne minimum z jednej strony pojazdu,
- Przestrzeń pasażerską o wysokości min. 135cm,
- Wyposażenie w pasy umożliwiające bezpieczne przypięcie wózka inwalidzkiego,
- Oznaczenie pojazdu wykorzystywanego w ramach usługi transportowej door-todoor,
co najmniej znakiem stosowanym powszechnie przez osoby niepełnosprawne oraz numerem telefonu, adresem e-mail, pod którymi przyjmowane będą zgłoszenia oraz o podmiocie i źródle finansowania usługi transportowej door-to-door (zgodnie z wytycznymi promocji projekt6w finansowanych z EFS zawartymi w Wytycznych w zakresie informacji
i promocji programów operacyjnych polityki spójnosci na lata 2014-2020 (przekazanymi przez Zamawiającego).
- Sposób świadczenia z usługi:
- Wykonywanie usługi transportowej na terenie miasta Siemiatycze w okresie
od 01.08.2022 r. do 31.12.2022r., w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00 a w wyjątkowych sytuacjach w soboty, niedziele i święta w godzinach
od 8.00 do 20.00 po wcześniejszym uzgodnieniu. - Transport samochodem dostosowanym do przewozu osób z ograniczą mobilnością w tym minimum 1 osoby na wózku inwalidzkim, z kierowcą (po zgłoszeniu e-mailowym bądź telefonicznym ze strony Zamawiającego, nie później niż 1 dzień przed wykonaniem zlecenia) z miejsca do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach zgłoszenie zlecenia na transport może nastąpić w terminie krótszym niż wskazany w pkt 4a. - Przewozy świadczone są najkrótszą trasą. Wykonawca ma prawo do łączenia kursów
w celu maksymalnego wykorzystania przebiegu środka transportu. - Zamawiający zakłada możliwość oczekiwania (wg potrzeb osób z ograniczoną mobilnością) w miejscu docelowym, aby świadczyć usługę powrotu do miejsca wyjazdu.
- Minimum w dniu rozpoczęcia usługi transportowej Zamawiający wskaże imię i nazwisko dyspozytora odpowiedzialnego za koordynowanie usług transportowych wraz z numerem kontaktowym i adresem email oraz komplet niezbędnej dokumentacji.
- Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia samochodu z kierowcą pod wskazany przez Zamawiającego adres, o wyznaczonej godzinie zgodnie z wcześniejszymi zleceniem Zamawiającego
- Czas oczekiwania pojazdu nie powinien być dłuższy niż 15 minut (licząc od potwierdzenia, ze pojazd czeka w um6wionej godzinie a kierowca jest gotowy do pomocy w dotarciu do pojazdu)
- Osoba korzystająca z usługi transportowej door-to-door ma prawo do korzystania
z bezpłatnej pomocy ze strony kierowcy, tj. przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz przemieszczaniu się z budynku do pojazdu i z pojazdu do budynku (miejsca docelowego). W sytuacji przekraczającej te możliwości, osoba niepełnosprawna jest zobowiązana zapewnić sobie dodatkowych pomoc ze strony opiekuna w celu zapewnienia bezpieczeństwa przejazdu. - Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z usługi transportowej osób z ograniczą mobilnościach wraz z opiekunem lub psem przewodnikiem.
- Wykonywanie usługi transportowej na terenie miasta Siemiatycze w okresie
- Sposób rozliczenia:
- Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za zrealizować usługę wynagrodzenie zgodne ze złożoną ofertą po przedłożeniu prawidłowo wydanej faktury. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia faktury w terminie nie wcześniejszymi niż 30 dni od dnia zakończenia realizacji usługi, a Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za wykonanie usługi w terminie 30 dni od dnia otrzymania wyżej wskazanej faktury.
- Zamawiający zastrzega, ze nie będzie ponosić żadnych dodatkowych kosztów związanych
z wykonaniem usługi, niż wynikającą z formularza ofertowego stawka za 1 dzień gotowości do wykonania usługi (ilość przejechanych kilometr6w nie będzie mieć wpływu na ceny)
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy:
- Akceptując treść zapytania ofertowego - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści
- Ocena spełnienia wymogów oceniana będzie metodą warunku granicznego: spełnia/nie spełnia.
- Zamawiający wybierze oferty Wykonawcy odpowiadając wszystkim postawionym przez niego wymogom i z najkorzystniejszą ofertę cenową,
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taką samą wartość oferty, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji
z oferentami w wypadku, gdy kwota ofert przedstawionych przez Wykonawców przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. - Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie, do unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy, bez podania przyczyny.
- Zamawiający wymaga, aby oferowana usługa obejmowała pomoc osobie wymagającej wsparcia
w zakresie mobilnością w wydostaniu się z mieszkania lub innego miejsca przejazd i pomoc
w dotarciu do miejsca docelowego. - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
V. PRZYGOTOWANIE OFERTY
- Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1). Do oferty należy załączyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków do udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) oraz zaparafowany projekt umowy (załącznik 3). Wartość oferty należy wyrazić w jednostkach pieniężnych z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. Wartość oferty będzie obowiązała przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy. Wartość oferty winna być rozdzielona na poszczególne elementy zamówienia.
- Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
- Każdy Wykonawca może złożyć nie więcej niż jedną
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na oferty powinien być czytelny.
- Do oferty należy załączyć opis i parametry samochodu pozwalające na oceny spełnienia wymaganych parametrów.
- Zaleca się, aby:
- ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadając pełnomocnictwo,
- każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana
i oznaczona kolejnymi numerami, - kartki oferty były trwale spięte (z zastrzeżeniem, ze część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty),
- oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
Dla uznania ważności oferty musi zawierać wszystkie wymagane aktualne dokumenty. Wszystkie dokumenty należy złożyć we formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby (osoby) upoważniona do podpisania ofert. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. ISTOTNE DLA ZAMAWIĄJĄCEGO POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ PRZEZ NIEGO WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY:
- Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy odpowiadając wszystkim postawionym przez niego wymogom i z najkorzystniejsza ofert cenową.
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawi tak sam wartość oferty, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji
z oferentami w wypadku, gdy kwota ofert przedstawionych przez Wykonawców przekroczy kwoty, jak Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. - Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie, do unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy, bez podania przyczyny.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urzędu Miast w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze do dnia 13 lipca 2022r. do godz. 12:00 osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego lub e-mail na adres urzad@siemiatycze.eu lub za pośrednictwem skrzynki podawczej na platformie E-PUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego – /umsiemiatycze/SkrytkaESP. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy złożyć skan podpisanego dokumentu lub dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu opatrzonym napisem: Oferta na wykonanie zadania pn. „Oferta na świadczenie usługi transportowej (wynajem samochodu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z kierowca)”, jeżeli będzie składana w formie innej niż drogą e-mail.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
VIII. ZASADY I TRYB WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, ze Wykonawca spełnia warunki formalne określone w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postepowaniu kryterium najniższej ceny za 1 dzień gotowości do wykonania usługi - 100%.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
X. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania. Przekazuje wybranemu Wykonawcy informacji o wyborze jego oferty, jako najkorzystniejszej. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie również umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Siemiatycze.
XI. INFORMACJA O FORMALNOSCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAC DOPELNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMOWIENIA PUBLICZNEGO
- Po wyborze oferty Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Umowa w sprawie realizacji zam6wienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać oferty najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia (realizacji umowy) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. W tym celu Wykonawca sporządzi po podpisaniu umowy wykaz telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
XII. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMOWIENIA
- termin płatności: do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury
- kary umowne: zgodne z zapisami w projekcie
- warunki udziału w postepowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniajcie wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu
XIII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Grzegorz Twarowski - tel. +48 85 656 58 15, e-mail: grzegorz.twarowski@siemiatycze.eu
XIV. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
- administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: adres e-mail iod@siemiatycze.eu, tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2;
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym w ramach projektu pn.: „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” dofinasowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.8 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
- odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych) oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Załączniki
- Formularz
- Oświadczenie.
- Projekt
Metryka strony