Zapytanie Ofertowe " Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw na „Osiedlu POM” "
Siemiatycze, 30 czerwca 2016 r.
IG.7010.17.2.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
ZAMAWIAJĄCY
-
NAZWA I ADRES
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
tel. 85 65 65 800
e-mail : urzad@siemiatycze.eu
adres strony internetowej : www.siemiatycze.eu
-
-
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw na „Osiedlu POM”
-
Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie „Osiedla POM” przy ulicy Ciechanowieckiej, na działce nr 1806/62 obręb Siemiatycze
CPV:
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych.
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty, która będzie obejmowała zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw wraz z dostawą i montażem następujących urządzeń:
-
-
bujak sprężynowy,
-
karuzela z ławeczkami,
-
podwójna lub potrójna huśtawka z płaskim i kubełkowym siedziskiem,
-
stożek linowy,
-
huśtawka bocianie gniazdo,
-
huśtawka wagowa,
-
sześcian sprawnościowy,
-
zjeżdżalnia
-
tablica informacyjna – regulamin placu zabaw
Zakres dokumentacji technicznej obejmuje:
-
wykonanie dokumentacji uproszczonej wraz z projektem zagospodarowania terenu i projektem technicznym montażu urządzeń na aktualnej mapie zasadniczej min. 4 egz., oraz wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do sporządzenia dokumentacji,
-
opracowanie koncepcji placu zabaw i przedstawienie jej do akceptacji zamawiającemu,
-
uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i wymaganych opinii,
-
uzyskanie skutecznego zgłoszenia budowy w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach
Zamieszczone powyżej nazwy urządzeń określają jedynie oczekiwane parametry i wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, o nie gorszych parametrach.
Wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami norm z grupy PN-EN 1176 odnoszącymi się do wyposażenia publicznych placów zabaw, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności i atesty.
Urządzenia placu zabaw powinny być zamontowane do fundamentów znajdujących się minimum 30 cm pod ziemią, co zapobiegnie przypadkowemu lub celowemu odkryciu fundamentu i mocowania.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata.
Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym – nie dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia.
Termin płatności faktury - do 30 dni.
-
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Pożądany termin realizacji zamówienia do - 30 września 2016 r.
Termin związania ofertą – 30 dni.
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
-
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.:
-
-
-
posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
-
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na skutek okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU.
-
W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę,warunków, należy przedłożyć:
-
-
Ofertę na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
-
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
-
aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
PROCEDURA
-
Tryb udzielenia zamówienia: zamówienie poniżej 30 tyś euro.
-
Kryteria oceny ofert:
Łączna ocena wszystkich kryteriów 100 %
- najniższa cena brutto 95%
- gwarancja 5%
-
-
Opis sposobu obliczania ceny.
Cena oferty wyrażona w PLN powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty: zaprojektowania placu zabaw, podatku VAT, koszty poboru energii elektrycznej, dostawy urządzeń, wykonania fundamentów pod urządzenia, montażu urządzeń, zabezpieczenia przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru, przygotowania przedmiotu zamówienia do odbioru).
-
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy należy złożyć osobiście lub listownie w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, w terminie do 15 lipca br. do godziny 1100 . ofertę należy opatrzyć dopiskiem „Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw na „Osiedlu POM””
Oferta powinna zawierać:
-
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1,
-
Kosztorys ofertowy, uwzględniający wszystkie koszty realizacji zamówienia, z podziałem na następujące elementy, z podaniem ceny netto i brutto oraz podatku VAT dla każdego z elementów:
-
bujak sprężynowy,
-
karuzela z ławeczkami,
-
podwójna lub potrójna huśtawka z płaskim i kubełkowym siedziskiem,
-
stożek linowy,
-
huśtawka bocianie gniazdo,
-
huśtawka wagowa,
-
sześcian sprawnościowy,
-
zjeżdżalnia
-
tablica informacyjna – regulamin placu zabaw.
-
-
Dokumenty wymienione w ust. 4.1 zapytania ofertowego
-
Określenie terminu gwarancji i rękojmi,
-
Określenie terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym,
-
Określenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia
-
Osoba uprawniona ko kontaktu z wykonawcami:
Krzysztof Leszczyński tel. 085 6565825
-
Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Burmistrz
Piotr Siniakowicz
Metryka strony