ZAPYTANIE OFERTOWE na zimowe utrzymanie dróg miejskich na terenie Miasta Siemiatycze

Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze

Siemiatycze, 31 października 2016 r.

IF.7234.3.2016

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

zadania pn. :
usługa w zakresie zimowego utrzymania dróg miejskich na terenie miasta Siemiatycze w sezonie zimowym 2016/2017 i 2017/2018.

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe ogłoszone w dniu 12 października 2016 r. na wykonanie zadania pn.: „usługa w zakresie zimowego utrzymania dróg miejskich na terenie miasta Siemiatycze w sezonie zimowym 2016/2017 i 2017/2018” w wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty.
Obie otrzymane oferty posiadały jednakową cenę ofertową brutto w wysokości 90 396,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100), wynikającą jednak z różnych cen jednostkowych. Przy założonym kryterium oceny ofert: cena ofertowa (60 %) oraz posiadanie sprzętu do zimowego utrzymania dróg (40 %) jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę złożona przez:
Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J, ul. Obrońców Warszawy 15, 17-300 Siemiatycze.
Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa, której wzór stanowił załącznik do zapytania ofertowego.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz


IF.7234.3.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE
na
zimowe utrzymanie dróg miejskich
na terenie Miasta Siemiatycze

I. Zamawiający:

Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
tel. 85 65 65 800, fax. 85 65 65 803
Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.eu,
adres email: urzad@siemiatycze.eu
zaprasza
do składania ofert cenowych na wykonanie zadania pn.:
„usługa w zakresie zimowego utrzymania dróg miejskich na terenie miasta Siemiatycze
w sezonie zimowym 2016/2017 i 2017/2018”.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania ulic, chodników i parkingów miejskich na terenie miasta Siemiatycze (wykaz ulic, parkingów i chodników stanowi załącznik do zapytania) polegające na:
- przygotowaniu materiałów sypkich i środków chemicznych do zwalczania śliskości oraz właściwe ich składowanie,
- utrzymywanie gotowości do podjęcia prac przy zimowym utrzymaniu ulic, parkingów i chodników,
- odśnieżaniu ulic, oraz posypywanie materiałami sypkimi i środkami chemicznymi do zwalczania śliskości przejść dla pieszych, parkingów, chodników wg załączonego wykazu.
Podstawowym zadaniem jest utrzymanie przejezdności ulic wraz z odśnieżaniem i likwidacją śliskości w okresie zimowym. Na ulicach, w ciągu których przebiegają trasy komunikacji miejskiej i inne ważniejsze arterie miejskie jak: dojazd do szpitala, szkół i przedszkoli należy zapewnić przejezdność w pierwszej kolejności. Powinny być one odśnieżone do godz. 5.00, a następnie należy przystąpić do odśnieżania i zwalczania śliskości na pozostałych ulicach, chodnikach i parkingach zgodnie z załączonym wykazem. W przypadku późniejszych opadów śniegu lub wystąpienia ślizgawicy prace związane z odśnieżaniem lub likwidacją ślizgawicy powinny być prowadzone w czasie opadów i zakończone w ciągu 2 godzin od ich ustania lub wystąpienia gołoledzi.
Decyzje w sprawie wyjazdu sprzętu do akcji na drogach podejmuje Wykonawca, zawiadamiając o swoich działaniach Zamawiającego oraz uzyskując jego akceptację.
Wykonawca usługi bierze pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego świadczenia usługi.
2. Wykonawca musi dysponować co najmniej następującym sprzętem:
- Ciągnik ciężki – 1 szt.
- Pług czołowy do ciągnika (1 lekki i 1 średni lub ciężki) – 2 szt.
- Piaskarka do ciągnika – 1 szt.
- Ładowarka do załadunku środków uszorstniających – 1 szt.
Wykonawca powinien posiadać bazę ze sprzętem i materiałami do zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Siemiatycze.
3. Opis sposobu obliczenia ceny.
Wykonawca jest zobowiązany do podania w Załączniku Nr 1 „Kosztorysie ofertowym” cen jednostkowych netto (zł/godz.) wg wyszczególnienia elementów rozliczeniowych tj.:
a) odśnieżanie pługiem lemieszowym lekkim,
b) odśnieżanie pługiem lemieszowym średnim lub ciężkim,
c) zwalczanie śliskości przy użyciu piasku w ilości 100 ÷ 150 g/m2 (cena musi uwzględniać materiał i jego załadunek),
d) zwalczanie śliskości przy użyciu piaskosoli 15% w ilości 100 ÷ 150 g/m2 (cena musi uwzględniać materiał i jego załadunek),
e) zwalczanie śliskości przy użyciu soli 100% (cena musi uwzględniać materiał i jego załadunek).
Ilość godzin pracy w kosztorysie przyjęto jako średnią ilość z 3 ostatnich sezonów zimowych.
Wyliczoną cenę rocznej akcji zimowej netto, należy następnie pomnożyć przez 2 (dwa lata) i będzie to wartość netto zadania do wpisania w pkt. 10.6 oferty.
Ofertowe ceny jednostkowe akcji zimowej podane w ofercie nie będą podlegały zmianom w okresie trwania umowy.

III. Termin Wykonania Zamówienia:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
w okresie od 15.11.2016 r. do 15.04.2018 r. (dwa sezony zimowe).

IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy:
1. Sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Do oferty dołączyć:
- wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 1),
- wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zadania (załącznik nr 2),
- zaakceptowany projekt umowy na wykonanie zadania (załącznik nr3).
3. Złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu /zamkniętej kopercie i opisać następująco:
Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Oferta na :
„zimowe utrzymanie dróg miejskich na terenie miasta Siemiatycze w sezonie zimowym 2016/2017 i 2017/2018”
Nie otwierać przed dniem : 25.10.2016 r. godz. 9 00

V. Miejsce i termin składania ofert:

1. Oferta winna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze,
2. Termin składania ofert: do dnia 24.10.2016 r., do godz. 15 00.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej:
http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl

VI. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

1. O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. posiadają prawo do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia,
b. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

VII. Istotne postanowienia umowy:

Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, dołączonym do zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 3 do oferty.

VIII. Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny oferty będzie cena ofertowa (60 %) oraz posiadanie sprzętu do zimowego utrzymania dróg (40 %).

IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem:
http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl

X. Dodatkowe informacje:

Dodatkowych informacji udziela:
Mirosław Krzewicki –inspektor ds. drogownictwa
tel. : (85) 65 65 825

XI. Załączniki:

1. Zapytanie cenowe (do wypełnienia)
2. Druk kosztorysu ofertowego - zał. Nr 1 (do wypełnienia)
3. Druk wykazu sprzętu - zał. Nr 2 (do wypełnienia)
4. Wzór umowy - zał. Nr 3 (do zaakceptowania)
5. Wykaz ulic, parkingów i chodników na terenie miasta Siemiatycze do zimowego utrzymania w latach 2016-2018.


Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Mirosław Krzewicki

Data wytworzenia: 2016-10-12

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2018-09-25

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2016-10-12