Zapytanie ofertowe nr GK.6232.10.44.2018 na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest
Siemiatycze, 21 sierpnia 2018 r.
GK.6232.10.44.2018
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze
W ramach ogłoszonego zapytania ofertowego na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze, w wyznaczonym terminie wpłynęła tylko 1oferta, która spełniała wszystkie wymagania formalne.
Kryterium wyboru oferty postawionym w zapytaniu była cena ofertowa (100%).
Ofertę złożyła firma Logistyka Odpadów Sp. z o.o., ul. A. Mickiewicza 29, 40-085 Katowice. Oferta ta uzyskała najwyższą możliwą punktację – 100 pkt.
Łączna wartość oferty wyniosła 10 454,40 zł brutto.
BURMISTRZ
mgr Piotr Siniakowicz
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
Siemiatycze, 08 sierpnia 2018 r.
GK.6232.10.44.2018
Zapytanie ofertowe nr GK.6232.10.44.2018
na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia
wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na
terenie miasta Siemiatycze
I. Zamawiający:
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
tel. 85 65 65 800, fax. 85 65 65 803
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.siemiatycze.eu,
adres email: urzad@siemiatycze.eu
II. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze.
Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest to ok. 22 Mg – wyroby już zdemontowane, wymagające odbioru, transportu i unieszkodliwienia - odbiór z 16 nieruchomości (przelicznik: 1m² płyty - 13,5 kg),
Usługa obejmuje również:
- ustalenie z właścicielami nieruchomości dokładnego terminu odbioru wyrobów zawierających azbest;
- przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru odpadów zawierających azbest;
- przekazanie Zamawiającemu oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649);
- przekazanie Zamawiającemu zgłoszeń organowi nadzoru budowlanego, okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu;
- przekazanie Zamawiającemu dowodów unieszkodliwienia odpadów tj. kart przekazania odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia.
III. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami) lub na podstawie art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987); lub przez wykonawcę wpisanego do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987);
- Przed rozpoczęciem prac (w terminie co najmniej 7 dni) Wykonawca powinien dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest (właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu) - zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) oraz stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010r. Nr 162, poz. 1089 z późn. zm.).
IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
2. Zaparafowany na każdej stronie i podpisany projekt umowy – Załącznik nr 2
3. Oświadczenie – Załącznik nr 3
4. Wymagane przepisami prawa zezwolenia - Załącznik nr 4
V. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty należy składać do dnia 17 sierpnia 2018 r. do godz. 12.00 do Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w tytule wpisując Oferta na wykonanie usługi odbioru, transportu i przekazania do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemiatycze.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Termin realizacji zamówienia
- do 31 października 2018 r.
VII. Kryteria oceny złożonych ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów Cena ofertowa – 100%
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana oferentom drogą elektroniczną na adres mailowy podany w formularzu ofertowym oraz zamieszczona na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl, w terminie 7 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia konkursu lub nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyny.
IX. Dodatkowe informacje
Wszelkie pytania zawiązane z niniejszym zaproszeniem należy kierować na adres e-mail: bernadeta.milkowska@siemiatycze.eu
BURMISTRZ
mgr Piotr Siniakowicz
Metryka strony