Zapytanie ofertowe nr GK.6232.35.24.2020 na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze
Siemiatycze, 23 lipca 2021 r.
MIASTO SIEMIATYCZE
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
GK.6232.35.24.2020
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze
W ramach ogłoszonego zapytania ofertowego na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze, w wyznaczonym terminie wpłynęło 4 oferty. Wszystkie oferty spełniły wymagania formalne.
Kryterium wyboru oferty postawionym w zapytaniu była cena ofertowa (100%).
Spośród ofert spełniających wymagania formalne, najniższą ofertę cenową złożyła firma:
P.H.U. US-KOM Robert Kołodziejski, ul. Kolejowa 28, 09-500 Gostynin
Łączna wartość oferty wyniosła 19055,43 zł brutto.
wz. BURMISTRZA
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Zastępca Burmistrza
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Siemiatycze, 13 lipca 2021r.
GK.6232.35.24.2020
Zapytanie ofertowe nr GK.6232.35.24.2020 na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze
I. Zamawiający:
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
tel. 85 65 65 800, fax. 85 65 65 803
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.siemiatycze.eu,
adres email: urzad@siemiatycze.eu
II. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze.
Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest to ok. 45,01 Mg – wyroby już zdemontowane, wymagające odbioru, transportu i unieszkodliwienia - odbiór z 22 nieruchomości (przelicznik: 1m² płyty – 15,0 kg),
Usługa obejmuje również:
- ustalenie z właścicielami nieruchomości dokładnego terminu odbioru wyrobów zawierających azbest;
- przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru odpadów zawierających azbest;
- przekazanie Zamawiającemu oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649);
- przekazanie Zamawiającemu zgłoszeń organowi nadzoru budowlanego, okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu;
- przekazanie Zamawiającemu dowodów unieszkodliwienia odpadów tj. kart przekazania odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia.
III. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
1. Wykonawca musi posiadać:
- wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO) uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest oraz ich transportu lub
- zezwolenie na zbieranie odpadów wydane w drodze decyzji przez odpowiedni organ.
2. Przed rozpoczęciem prac (w terminie co najmniej 7 dni) Wykonawca powinien dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest (właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu) - zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) oraz stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010r. Nr 162, poz. 1089 z późn. zm.).
3. Odpady muszą zostać zdeponowane na składowisku posiadającym decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
2. Zaparafowany na każdej stronie i podpisany Projekt umowy – Załącznik nr 2
3. Podpisane Oświadczenie – Załącznik nr 3
4. Podpisana Klauzula informacyjna - Załącznik nr 4
5. Wymagane przepisami prawa zezwolenia - Załącznik nr 5
V. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty należy składać do dnia 22 lipca 2021 r. do godz. 15 30 do Urzędu Miasta Siemiatycze,
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w tytule wpisując Oferta na wykonanie usługi odbioru, transportu i przekazania do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemiatycze.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Termin realizacji zamówienia
- do 31 sierpnia 2021 r.
VII. Kryteria oceny złożonych ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów
Cena ofertowa – 100%
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana oferentom drogą elektroniczną na adres mailowy podany w formularzu ofertowym oraz zamieszczona na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl, w terminie 7 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia konkursu lub nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyny.
IX. Dodatkowe informacje
Wszelkie pytania zawiązane z niniejszym zaproszeniem należy kierować na adres e-mail: urzad@siemiatycze.eu lub malgorzata.suchota@siemiatycze.eu
Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz
Metryka strony