Zapytanie ofertowe: zakup i dostawa ciągnika kompaktowego do wykonywania działań własnych Miasta Siemiatycze
Siemiatycze, dnia 7 grudnia 2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dot. zakup i dostawa ciągnika kompaktowego do wykonywania działań własnych Miasta Siemiatycze.
Zamawiający:
Miasto Siemiatycze
Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
Tel: (85) 65 65 803
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzanie nr 8/21 Kierownika Urzędu z dnia
14 kwietnia 2021 w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest niższa od kwoty 130 tys. zł - Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2021r. - Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert wariantowych.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
- Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść zapytania ofertowego.
- Zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone przez Zamawiającego na zapytania Wykonawców stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla wykonawców.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Celem zapytania jest zakup i dostawa ciągnika kompaktowego do wykonywania działań własnych Miasta Siemiatycze.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno - użytkowych, wyposażenia pojazdu został opisany w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich szkód spowodowanych
w transporcie oraz powstałych w trakcie realizacji zamówienia. - Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość i zgodność z obowiązującymi normami.
- Pojazd musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie: 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Warunki wymagane od Wykonawców - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania odpowiedniego potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- W celu wykazania spełnienia wymagań warunkujących udział w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
- O udzielenie zamówienia nie może ubiegać się Wykonawca wobec, którego jest prowadzone postępowanie likwidacyjne, upadłościowe lub naprawcze, jak również który pozostaje pod zarządem komisarycznym w świetle obowiązujących przepisów prawa polskiego. W celu potwierdzenia spełnienia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej.
- Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem/dealerem producenta ciągników oraz posiadać Serwin zapewniający naprawy gwarancyjne.
ZAKAZ POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH I OSOBOWYCH
- Zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy powiązanego z nim kapitałowo lub osobowo.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
- Ofertę należy złożyć w 1 egzemplarzu w nieprzezroczystym, zabezpieczonym przed otwarciem opakowaniu na adres: Miasto Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze. Opakowanie należy opisać następująco:
„Zakup i dostawa ciągnika kompaktowego do wykonywania działań własnych Miasta Siemiatycze”
Nie otwierać przed dniem 17.12.2021 roku. do godz. 10.00
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 17.12.2021 r. roku, godz. 10.00.
- Zamawiający wyraża zgodę na złożenia oferty w formie elektronicznej (skan podpisanej oferty i załączników w formie pliku .pdf), którą należy przesłać na adres [urzad@siemiatycze.eu], przy czym w tytule wiadomości e-mail należy wskazać: „Zakup i dostawa ciągnika kompaktowego do wykonywania działań własnych Miasta Siemiatycze”
- Przez formę pisemną rozumie się każdą technikę wyrażenia woli osoby upoważnionej do składania ofert w imieniu Wykonawcy np. własnoręczny czytelny podpis składający się
z imienia i nazwiska lub imienna pieczęć firmowa z parafą jej właściciela. Za formę pisemną uznaje się również podpisanie oferty wraz z załącznikami podpisem elektronicznym: kwalifikowanym lub niekwalifikowanym, zaufanym ePUAP lub osobistym. - Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
W sprawach dotyczących postępowania istnieje możliwość kontaktu z koordynatorem projektu Panem Grzegorzem Twarowski pod numerem telefonu 85 65 65 815 lub drogą elektroniczną pod adresem e-mail: grzegorz.twarowski@siemiatycze.eu
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna zawierać:
- wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
- oświadczenie o:
- braku powiązań,
- spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodną z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego - dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy,
- wydruk z danymi Wykonawcy z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - jeżeli dotyczy.
- Oferta wraz z załącznikami musi zostać podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
- Jeżeli Wykonawca składa wraz z ofertą informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinien to zastrzec składając ofertę oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego”. - Zamawiający podpuszcza korekty w ofercie w zakresie:
- Oczywistej omyłki pisarskiej.
- Oczywistej omyłki rachunkowej z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- Inne omyłki polegające na niezgodności oferty, niepowodujące istotnych zmian merytorycznych wyrażenia.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY
- Cena brutto oferty powinna obejmować wszystkie koszty, opłaty i podatki, które Wykonawca poniesie w związku z realizacją zamówienia.
- Cena powinna być wyrażona cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W przypadku, gdy cena wyrażona cyfrowo będzie różna od ceny wyrażonej słownie, Zamawiający jako właściwą przyjmie cenę wyrażoną słownie.
- Cena powinna być określona w złotych polskich. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
KRYTERIA OCENY OFERT, INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE KRYTERIÓW OCENY OFERT
- Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert:
- cena ofertowa brutto-waga procentowa - 90%
- gwarancja – 10%
- Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz otrzyma największą liczbę punktów wg poniższego wzoru:
ŁP = C + G
gdzie:
ŁP – łączna ilość punktów badanej oferty;
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium - Cena;
G – ilość punktów badanej oferty w kryterium – Okres gwarancji;Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
- Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
Pc = ---------- x 90 pkt
Cb
gdzie,
Pc - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej.
- Wymagany minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy.
Ilość punktów przyznawana w ofercie – sposób oceny:
- 36 miesięcy – 0 pkt
- 37-48 miesięcy - 5 pkt
- 49-60 miesięcy - 10 pkt.
Okres gwarancji nie może byś krótszy niż 36 miesięcy.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
WYBÓR WYKONAWCY
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od przyjęcia zlecenia od Zamawiającego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Informacja o wybranym Wykonawcy zostanie opublikowana w miejscu upublicznienia zapytania ofertowego, tj. w bazie konkurencyjności.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dalszych negocjacji dotyczących wyłącznie ceny oferty z Wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą w przypadku, gdy cena tej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku, gdy cena oferty przekracza budżet Zamawiającego, i nie jest on w stanie jej zwiększyć, postępowanie może zostać unieważnione z tego powodu.
PODSTAWY ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę:
- Niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego,
- która zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- która zawiera błąd w obliczeniu ceny,
- która jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
- która jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
PODSTAWY UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności w przypadku, gdy:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.
WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, chyba że:
- zmiany nie prowadzą do zmiany charakteru dostawy, i dotyczą następujących zmian przewidzianych w zapytaniu ofertowym:
- zmian formalno-organizacyjnych stron (np. zmiana oznaczenia firmy, adresu, siedziby);
- zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku Cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę;
- wystąpienia siły wyższej rozumianej, jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
- administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą
w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2; - dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: adres e-mail iod@siemiatycze.eu, tel.
85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2; - Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych);
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem złożenia przez Państwa oferty w ramach przeprowadzanego postępowania.
WZÓR UMOWY
- Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
- Złożenie przez Wykonawcę oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz zobowiązaniem do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych.
- Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1- opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 3 - oświadczenie
- o braku powiązań,
- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 4 - zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
Załącznik nr 5 - wzór umowy
Metryka strony