Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego”
Ogłoszenie nr 560434927-N-2021 z dnia 13.08.2021 r.
Siemiatycze: Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego”
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.5 Rewitalizacja - projekt pn.: „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego.”
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.5 Rewitalizacja - projekt pn.: „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego.”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559838-N-2020
Numer ogłoszenia: 559838-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510166215-N-2020
Numer ogłoszenia: 510166215-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze, Krajowy numer identyfikacyjny 50658953000000, ul. ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6565800, 6565815, e-mail urzad@siemiatycze.eu, faks 856 565 803.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IF.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
W ramach zamówienia wykonany zostanie następujący zakres prac: 1. Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych, 1.1. Opis: pawilony jednokondygnacyjne o konstrukcji stalowej, modułowej obudowanej płytami warstwowymi. Zespół pierwszy składa się z szeregu pięciu pawilonów usługowych U1-U5, pawilonu sanitarnego S, altany śmietnikowej Sm oraz wiaty do handlu W1. Zespół drugi składa się z dwóch szeregów po pięć pawilonów usługowych U6-U15. Zabudowę uzupełnia wiata do handlu warzywami W2. 1.2. W zakres wykonania zadania wchodzi uzyskanie ostatecznej, prawomocnej, bezwarunkowej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 1.3. Opis pawilonów: a. Każdy pawilon składa się z dwóch modułów. b. Zastosowano moduły o szerokości 3,0m; 3,2m oraz 2,0m. W każdym pawilonie handlowym zaprojektowano pomieszczenie handlowe oraz pomieszczenie zaplecza. c. Pawilony zaprojektowano do jednoczesnego przebywania do 4 osób. d. Zespół pierwszy składa się z szeregu pięciu pawilonów usługowych U1-U5, pawilonu sanitarnego S, altany śmietnikowej Sm oraz wiaty do handlu W1. e. Zespół drugi składa się z dwóch szeregów po pięć pawilonów usługowych U6-U15. Zabudowę uzupełnia wiata do handlu warzywami W2 f. Pawilon sanitarno-gospodarczy składa się z trzech modułów. Zastosowano moduły o szerokości 3,0m i 2,0m. g. W pawilonie sanitarnym zaprojektowano WC damskie, WC męskie, WC dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie gospodarcze. h. Pawilony posiadają sztywną podłogę wykonaną z profili gorącowalcowanych HEA100. i. Konstrukcję nośną tworzą ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. Po-krycie stanowi płyta warstwowa montowana do jednoprzęsłowych płatwi stalowych Rp100x50x3 wykonanych z profili zamkniętych. j. Pawilony U1-U15, pawilon sanitarny S, oraz częściowo altana śmietnikowa obudowane są płytą warstwową. k. Konstrukcję nośną wiat stanowią ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. l. Pokrycie wiat oraz altany śmietnikowej stanowi blacha trapezowa montowana do wieloprzęsłowych płatwi stalowych C100x48x2. m. Elementy stalowe (oprócz płatwi dachowych) należy pomalować wg wytycznych producenta, zgodnie z zaleceniami ochrony przeciwpożarowej – klasa odporności ogniowej R30. n. Posadowienie pawilonów, altany i wiat zaprojektowano na fundamentach bezpośrednich w postaci stóp fundamentowych. o. Pawilony posiadają sztywną podłogę wykonaną z profili gorącowalcowanych HEA100. Konstrukcję nośną tworzą ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. Pokrycie stanowi płyta warstwowa montowana do jednoprzęsłowych płatwi stalowych Rp100x50x3 wykonanych z profili zamkniętych. Pawilony U1-U15, pawilon sanitarny S, oraz częściowo altana śmietnikowa obudowane są płytą warstwową. Konstrukcję nośną wiat stanowią ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. Pokrycie wiat oraz altany śmietnikowej stanowi blacha trapezowa montowana do wieloprzęsłowych płatwi stalowych C100x48x2. Elementy stalowe (oprócz płatwi dachowych) należy pomalować wg wytycznych producenta, zgodnie z zaleceniami ochrony przeciwpożarowej – klasa odporności ogniowej R30. Posadowienie pawilonów, altany i wiat zaprojektowano na fundamentach bezpośrednich w postaci stóp fundamentowych. p. Dane charakterystyczne budynków: i. Długość zespołu pierwszego (U1-U5, S, Sm, W1) 53,64 m ii. Szerokość zespołu pawilonów (U1-U5, S, Sm, W1) 4,75 m iii. Długość zespołu drugiego (U6-U15) 28,48 m iv. Szerokość zespołu drugiego (U6-U15) 9,42 m v. Długość wiaty W2 8,80m vi. Szerokość wiaty W2 6,00m vii. Ilość kondygnacji I viii. Wysokość budynku 3,15m ix. Powierzchnia zabudowy Pz 435,05 m2 x. Kubatura 1261,64 m2 xi. Powierzchnia użytkowa 375,74 m2 xii. Ilość lokali usługowych 15 2. Utwardzenie terenu - w ramach inwestycji przewidziane jest również wykonanie placu wokół projektowanych budynków. Nawierzchnia placu na przeważającej części usytuowana jest w miejscu istniejącego placu o nawierzchni asfaltowej. Mała jego część zlokalizowana jest na istniejącym terenie gruntowym. Zaprojektowane nawierzchnie należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo do pozostałej części istniejącej nawierzchni placu asfaltowego, istniejących chodników wokół budynku handlowego oraz na-wierzchni projektowanego parkingu. 3. Konstrukcje nawierzchni placu: płyty brukowe betonowe gr. 8 cm, podsypka cemen-towo-piaskowa gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 gr 25 cm stabilizowanego mechanicznie, warstwa mrozoochronna – kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm. Chodniki: kostka brukowa betonowa gr. 6cm bezfazowa, pod-sypka piaskowa gr. 5 cm, warstwa mrozoochronna – kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm, Nawierzchnię chodnika należy obramować obrzeżem betono-wym o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej. 4. Odwodnienie: Wody deszczowe z terenu inwestycji zostaną odprowadzone do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej DN600 istn. studni D1, poprzez zaprojektowaną insta-lację złożoną z wpustów ulicznych W1 i W2, odwodnienia liniowego z wpustami OL1-OL4 z rur PVC-U LITE /SN8/ DN200 łączonych na kielich i uszczelki gumowe oraz studnie rewizyjne D2 i D3. 5. Zieleń: Tereny zieleni zlokalizowane wokół projektowanej nawierzchni utwardzonej należy pokryć warstwą ziemi urodzajnej gr 10 cm. Od strony rzeki należy wykonać skarpy ziemne o pochyleniu 1:1,5 6. Instalacje elektryczne: Zakres prac obejmuje: - instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - instalację oświetlenia zewnętrznego, - instalację oświetlenia parkingu, - instalację gniazd ogólnego przeznaczenia, - instalację zasilania grzejników elektrycznych, - instalację zasilania przepływowych ogrzewaczy wody, - instalację oświetlenia zewnętrznego, - instalację odgromową, - instalację uziomu otokowego, - instalację przeciwporażeniową, - instalację fotowoltaiczną 7. W ramach instalacji WOD.-KAN zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie: instalacji wody zimnej pawilonu sanitarnego, instalacje ciepłej wody użytkowej wykorzystującej podgrzewacze elektryczne pawilonu sanitarnego, instalacje kanalizacji sanitarnej pawilonu sanitarnego, kanalizację deszczową, instalację c.o. 8. W ramach instalacji c.o. należy wykonać ogrzewanie zespołu pawilonów handlowych i pawilonu Sanitarnego S poprzez elektryczne statyczne piece akumulacyjne. 9. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej na stronie 39 projektu budowlanego, tj: 9.1. Na projektowanym parkingu zlokalizowano miejsce parkingowe dla osób niepełno-sprawnych, 9.2. Na dojściach do pawilonów przewidziano obniżenie krawężników, 9.3. Wszystkie pawilony będą dostępne dla osób niepełnosprawnych, 9.4. Wejścia do wszystkich pawilonów zaprojektowano bezpośrednio z poziomu terenu, 9.5. W pawilonie sanitarnym zaprojektowano WC dla osób niepełnosprawnych. 10. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 11. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45262210-6,
45223100-7,
45432120-1,
45421160-3,
45443000-4,
45421000-4,
45233130-9,
45100000-8,
45110000-1,
45310000-3,
45330000-9,
45331000-6,
45400000-1,
45420000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.10.2020 - 30.07.2021
01.10.2020 - 30.07.2021
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/07/2021
30/07/2021
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zamówienia na 15.09.2021 r.
zmiana terminu wykonania zamówienia na 15.09.2021 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz. 491 z późn. zm.)n aterenie RP ogłoszono stan epidemii. W związku ze związanymi z tym obostrzeniami i ograniczeniami w okresie realizacji kontraktu a także wystąpienie zachorowań na COVID-19 zarówno wśród pracowników Wykonawcy zaangażowanych w realizację kontraktu jak również wśród pracowników Zamawiającego zaangażowanych we współpracę z Wykonawcą oraz zważywszy na faktycznie występujące opóźnienia dostaw podstawowych materiałów niezbędnych do realizacji zadania, Zamawiający wyraził zgodę na zmianę terminu realizacji umowy wydłużając termin wskazany w par 3 ust 1 umowy nr IF.272.7.2020 do 15 września 2021 r.
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz. 491 z późn. zm.)n aterenie RP ogłoszono stan epidemii. W związku ze związanymi z tym obostrzeniami i ograniczeniami w okresie realizacji kontraktu a także wystąpienie zachorowań na COVID-19 zarówno wśród pracowników Wykonawcy zaangażowanych w realizację kontraktu jak również wśród pracowników Zamawiającego zaangażowanych we współpracę z Wykonawcą oraz zważywszy na faktycznie występujące opóźnienia dostaw podstawowych materiałów niezbędnych do realizacji zadania, Zamawiający wyraził zgodę na zmianę terminu realizacji umowy wydłużając termin wskazany w par 3 ust 1 umowy nr IF.272.7.2020 do 15 września 2021 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
BURMISTRZ
mgr Piotr Siniakowicz
Ogłoszenie nr 510166215-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze: Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.5 Rewitalizacja - projekt pn.: „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego.”
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.5 Rewitalizacja - projekt pn.: „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego.”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559838-N-2020
Numer ogłoszenia: 559838-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Siemiatycze, Krajowy numer identyfikacyjny 50658953000000, ul. ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6565800, 6565815, e-mail urzad@siemiatycze.eu, faks 856 565 803.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi/budowa-dwoch-zespolow-pawilonow-handlowych-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu-i-instalacjami-doziemnymi-w-ramach-projektu-pn-rewitalizacja-zdegradowanej-czesci-miasta-siemiatycze-amfiteatru-i-targowiska-miejskiego-oraz-poprawa-bezpieczenstwa-p.html
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi/budowa-dwoch-zespolow-pawilonow-handlowych-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu-i-instalacjami-doziemnymi-w-ramach-projektu-pn-rewitalizacja-zdegradowanej-czesci-miasta-siemiatycze-amfiteatru-i-targowiska-miejskiego-oraz-poprawa-bezpieczenstwa-p.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): IF.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
W ramach zamówienia wykonany zostanie następujący zakres prac: 1. Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych, 1.1. Opis: pawilony jednokondygnacyjne o konstrukcji stalowej, modułowej obudowanej płytami warstwowymi. Zespół pierwszy składa się z szeregu pięciu pawilonów usługowych U1-U5, pawilonu sanitarnego S, altany śmietnikowej Sm oraz wiaty do handlu W1. Zespół drugi składa się z dwóch szeregów po pięć pawilonów usługowych U6-U15. Zabudowę uzupełnia wiata do handlu warzywami W2. 1.2. W zakres wykonania zadania wchodzi uzyskanie ostatecznej, prawomocnej, bezwarunkowej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 1.3. Opis pawilonów: a. Każdy pawilon składa się z dwóch modułów. b. Zastosowano moduły o szerokości 3,0m; 3,2m oraz 2,0m. W każdym pawilonie handlowym zaprojektowano pomieszczenie handlowe oraz pomieszczenie zaplecza. c. Pawilony zaprojektowano do jednoczesnego przebywania do 4 osób. d. Zespół pierwszy składa się z szeregu pięciu pawilonów usługowych U1-U5, pawilonu sanitarnego S, altany śmietnikowej Sm oraz wiaty do handlu W1. e. Zespół drugi składa się z dwóch szeregów po pięć pawilonów usługowych U6-U15. Zabudowę uzupełnia wiata do handlu warzywami W2 f. Pawilon sanitarno-gospodarczy składa się z trzech modułów. Zastosowano moduły o szerokości 3,0m i 2,0m. g. W pawilonie sanitarnym zaprojektowano WC damskie, WC męskie, WC dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie gospodarcze. h. Pawilony posiadają sztywną podłogę wykonaną z profili gorącowalcowanych HEA100. i. Konstrukcję nośną tworzą ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. Po-krycie stanowi płyta warstwowa montowana do jednoprzęsłowych płatwi stalowych Rp100x50x3 wykonanych z profili zamkniętych. j. Pawilony U1-U15, pawilon sanitarny S, oraz częściowo altana śmietnikowa obudowane są płytą warstwową. k. Konstrukcję nośną wiat stanowią ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. l. Pokrycie wiat oraz altany śmietnikowej stanowi blacha trapezowa montowana do wieloprzęsłowych płatwi stalowych C100x48x2. m. Elementy stalowe (oprócz płatwi dachowych) należy pomalować wg wytycznych producenta, zgodnie z zaleceniami ochrony przeciwpożarowej – klasa odporności ogniowej R30. n. Posadowienie pawilonów, altany i wiat zaprojektowano na fundamentach bezpośrednich w postaci stóp fundamentowych. o. Pawilony posiadają sztywną podłogę wykonaną z profili gorącowalcowanych HEA100. Konstrukcję nośną tworzą ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. Pokrycie stanowi płyta warstwowa montowana do jednoprzęsłowych płatwi stalowych Rp100x50x3 wykonanych z profili zamkniętych. Pawilony U1-U15, pawilon sanitarny S, oraz częściowo altana śmietnikowa obudowane są płytą warstwową. Konstrukcję nośną wiat stanowią ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. Pokrycie wiat oraz altany śmietnikowej stanowi blacha trapezowa montowana do wieloprzęsłowych płatwi stalowych C100x48x2. Elementy stalowe (oprócz płatwi dachowych) należy pomalować wg wytycznych producenta, zgodnie z zaleceniami ochrony przeciwpożarowej – klasa odporności ogniowej R30. Posadowienie pawilonów, altany i wiat zaprojektowano na fundamentach bezpośrednich w postaci stóp fundamentowych. p. Dane charakterystyczne budynków: i. Długość zespołu pierwszego (U1-U5, S, Sm, W1) 53,64 m ii. Szerokość zespołu pawilonów (U1-U5, S, Sm, W1) 4,75 m iii. Długość zespołu drugiego (U6-U15) 28,48 m iv. Szerokość zespołu drugiego (U6-U15) 9,42 m v. Długość wiaty W2 8,80m vi. Szerokość wiaty W2 6,00m vii. Ilość kondygnacji I viii. Wysokość budynku 3,15m ix. Powierzchnia zabudowy Pz 435,05 m2 x. Kubatura 1261,64 m2 xi. Powierzchnia użytkowa 375,74 m2 xii. Ilość lokali usługowych 15 2. Utwardzenie terenu - w ramach inwestycji przewidziane jest również wykonanie placu wokół projektowanych budynków. Nawierzchnia placu na przeważającej części usytuowana jest w miejscu istniejącego placu o nawierzchni asfaltowej. Mała jego część zlokalizowana jest na istniejącym terenie gruntowym. Zaprojektowane nawierzchnie należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo do pozostałej części istniejącej nawierzchni placu asfaltowego, istniejących chodników wokół budynku handlowego oraz na-wierzchni projektowanego parkingu. 3. Konstrukcje nawierzchni placu: płyty brukowe betonowe gr. 8 cm, podsypka cemen-towo-piaskowa gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 gr 25 cm stabilizowanego mechanicznie, warstwa mrozoochronna – kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm. Chodniki: kostka brukowa betonowa gr. 6cm bezfazowa, pod-sypka piaskowa gr. 5 cm, warstwa mrozoochronna – kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm, Nawierzchnię chodnika należy obramować obrzeżem betono-wym o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej. 4. Odwodnienie: Wody deszczowe z terenu inwestycji zostaną odprowadzone do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej DN600 istn. studni D1, poprzez zaprojektowaną insta-lację złożoną z wpustów ulicznych W1 i W2, odwodnienia liniowego z wpustami OL1-OL4 z rur PVC-U LITE /SN8/ DN200 łączonych na kielich i uszczelki gumowe oraz studnie rewizyjne D2 i D3. 5. Zieleń: Tereny zieleni zlokalizowane wokół projektowanej nawierzchni utwardzonej należy pokryć warstwą ziemi urodzajnej gr 10 cm. Od strony rzeki należy wykonać skarpy ziemne o pochyleniu 1:1,5 6. Instalacje elektryczne: Zakres prac obejmuje: - instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - instalację oświetlenia zewnętrznego, - instalację oświetlenia parkingu, - instalację gniazd ogólnego przeznaczenia, - instalację zasilania grzejników elektrycznych, - instalację zasilania przepływowych ogrzewaczy wody, - instalację oświetlenia zewnętrznego, - instalację odgromową, - instalację uziomu otokowego, - instalację przeciwporażeniową, - instalację fotowoltaiczną 7. W ramach instalacji WOD.-KAN zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie: instalacji wody zimnej pawilonu sanitarnego, instalacje ciepłej wody użytkowej wykorzystującej podgrzewacze elektryczne pawilonu sanitarnego, instalacje kanalizacji sanitarnej pawilonu sanitarnego, kanalizację deszczową, instalację c.o. 8. W ramach instalacji c.o. należy wykonać ogrzewanie zespołu pawilonów handlowych i pawilonu Sanitarnego S poprzez elektryczne statyczne piece akumulacyjne. 9. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej na stronie 39 projektu budowlanego, tj: 9.1. Na projektowanym parkingu zlokalizowano miejsce parkingowe dla osób niepełno-sprawnych, 9.2. Na dojściach do pawilonów przewidziano obniżenie krawężników, 9.3. Wszystkie pawilony będą dostępne dla osób niepełnosprawnych, 9.4. Wejścia do wszystkich pawilonów zaprojektowano bezpośrednio z poziomu terenu, 9.5. W pawilonie sanitarnym zaprojektowano WC dla osób niepełnosprawnych. 10. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 11. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45262210-6, 45223100-7, 45432120-1, 45421160-3, 45443000-4, 45421000-4, 45233130-9, 45100000-8, 45110000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45420000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1829010.00
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: CETUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: cetus_losice@op.pl
Adres pocztowy: ul. Myśliwska 3
Kod pocztowy: 08-200
Miejscowość: Łosice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
Email wykonawcy: cetus_losice@op.pl
Adres pocztowy: ul. Myśliwska 3
Kod pocztowy: 08-200
Miejscowość: Łosice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1829010.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1829010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2504136.66
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1829010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2504136.66
Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
BURMISTRZ
mgr Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, 17 sierpnia 2020 r.
Miasto Siemiatycze
Ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
IF.271.5.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający: Miasto Siemiatycze – zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym pn. Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego” wpłynęły cztery oferty. Żadna z ofert nie podlegała odrzuceniu i wykluczeniu.
- Komisja przetargowa powołana zarządzeniem nr 9/20 Kierownika Urzędu z dnia 30 marca 2020, dokonała oceny ofert, które nie zostały odrzucone oraz złożone przez Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni.
- Poniżej punktacja przyznana na podstawie kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
- JL Sp. z o.o., ul. Forteczna 27, 18-421 Piątnica Poduchowna
- Cena: 50,46 pkt
- Gwarancja: 40 pkt
- Łączna punktacja: 90,46 pkt
- Remont-Bud Andrzej Gosk, ul. Nowa 5, 18-210 Szepietowo
- · Cena: 43,82 pkt
- · Gwarancja: 40 pkt
- · Łączna punktacja: 83,82 pkt
- CETUS Sp. z o.o., ul. Myśliwska 3, 08-200 Łosice
- · Cena: 60 pkt
- · Gwarancja: 40 pkt
- · Łączna punktacja: 100 pkt
- PPHU Majka Maria Demiańczuk, ul. Adama Mickiewicza 7, 17-300 Siemiatycze
- · Cena: 46,44 pkt
- · Gwarancja: 40 pkt
- · Łączna punktacja: 86,44 pkt
- JL Sp. z o.o., ul. Forteczna 27, 18-421 Piątnica Poduchowna
- Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, w przedmiotowym postępowaniu, w wyniku czynności badania i oceny ofert, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy: CETUS Sp. z o.o., ul. Myśliwska 3, 08-200 Łosice. Oferta spełnia wszystkie warunki i uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny złożonych ofert. Zamawiający zwiększył kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty.
- Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, a zawiadomienie przesłane jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
BURMISTRZ
mgr Piotr Siniakowicz
Metryka strony