Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Siemiatycze
Polska-Siemiatycze: Usługi związane z odpadami
2020/S 251-632025
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Krajowy numer identyfikacyjny: 544 15 37 192
Adres pocztowy: ul. Pałacowa 2
Miejscowość: Siemiatycze
Kod NUTS: PL84 Podlaskie
Kod pocztowy: 17-300
Państwo: Polska
E-mail: urzad@siemiatycze.eu
Tel.: +48 856565800
Faks: +48 856565803
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II: Przedmiot
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Siemiatycze
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych, z nieruchomości położonych na terenie Miasta Siemiatycze, na których zamieszkują mieszkańcy. Odbiór i zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ.
Siemiatycze
1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych, z nieruchomości położonych na terenie Miasta Siemiatycze, na których zamieszkują mieszkańcy. Odbiór i zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439) jak również zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego Nr XXXII/280/16 z dnia 19 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022, przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Siemiatycze oraz Uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
2) Urządzenia do gromadzenia odpadów:
a) pojemniki na odpady zmieszane na terenach zabudowy jednorodzinnej zapewnia właściciel nieruchomości, a na terenie zabudowy wielorodzinnej właściciel – zarządca.
b) worki w zabudowie jednorodzinnej i pojemniki w zabudowie wielorodzinnej do selektywnej zbiórki odpadów oraz worki (na bioodpady - odpady ulegające biodegradacji) w zabudowie wielorodzinnej, zapewnia Wykonawca.
4.2 Wykonawca jest zobowiązany do utworzenia i prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwanego dalej PSZOK), na zasadach określonych w punkcie 5 załącznika nr 1 do SIWZ.
4.3 Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie
1) Liczba obsługiwanych nieruchomości:
a) liczba nieruchomości do obsługi w zabudowie jednorodzinnej – 2232
b) liczba punktów odbioru odpadów zmieszanych w zabudowie wielorodzinnej (altanki, miejsca ustawienia pojemników) – 47
Wykonawca uwzględni zwiększenie liczby obsługiwanych nieruchomości o 5 %.
2) Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o poszczególnych pojemnościach:
a) zabudowa jednorodzinna: 120 l – 1384 szt., 140 l – 341 szt., 240 l – 507 szt.
b) zabudowa wielorodzinna: 1.100 l – 102 szt., 120 l – 14 szt.
Wykonawca uwzględni i zapewni obsługę zwiększonej liczby pojemników, maksymalnie o 5 %.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. Umowa jest kosztorysowa i rozliczana będzie według wskazanych w ofercie cen jednostkowych za Mg poszczególnych odpadów. Zamawiający, na podstawie informacji z okresu IX.2019 r. – VIII.2020 r., podał w formularzu ofertowym szacunkową ilość poszczególnych rodzajów odpadów do odbioru i zagospodarowania, w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że w przypadku konieczności odebrania i zagospodarowania większej lub mniejszej ilości poszczególnych odpadów niż ilość szacunkowa, faktyczny zakres usługi może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu – nie więcej niż 15 % w stosunku do ceny oferty.
Termin wykonania przedmiotu umowy w zakresie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych – od 1 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021 roku. W zakresie zagospodarowania oraz rozliczenia odbioru i zagospodarowania ww. odpadów - w terminie do 31 marca 2022 roku.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SIEMIATYCZE
Adres pocztowy: Armii Krajowej 26
Miejscowość: Siemiatycze
Kod NUTS: PL84 Podlaskie
Kod pocztowy: 17-300
Państwo: Polska
E-mail: sekretariat@pksiemiatycze.pl
Tel.: +48 856552190
Faks: +48 856552577
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej, zgodnie z zasadami szczegółowo określonymi w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)., w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. z 2014 r. poz. 964 wraz ze zmianami) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2016 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz.U. z 2017 r. poz.47).
2. Właściwą do rozpoznawania odwołań wnoszonych w trackie postępowania jest Krajowa Izba Odwoławcza, Postępu 17a 02-676 Warszawa, Polska.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przesyłając jednocześnie jego odpis Zamawiającemu.
4. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
5. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
6. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” Pzp.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Siemiatycze 15.12.2020 r.
SP.271.1.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SIEMIATYCZE”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający – Miasto Siemiatycze – zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro na zadanie pn.: „ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SIEMIATYCZE”, wpłynęła jedna oferta, która nie podlegała odrzuceniu i wykluczeniu. Komisja przetargowa, powołana zarządzeniem Kierownika Urzędu nr 16/20 z dnia 8 października 2020 r., dokonała oceny i badania oferty. Poniżej punktacja na podstawie kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
l.p. |
Wykonawca |
punktacja |
||
cena |
przekazanie bezpośrednio do recyklingu |
razem |
||
1. |
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. |
60,00 |
40 |
100 |
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, w przedmiotowym postępowaniu, w wyniku czynności badania i oceny ofert, jako najkorzystniejsza, została wybrana oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.; 17-300 Siemiatycze; ul. Armii Krajowej 26. Oferta spełnia wszystkie warunki oraz otrzymała maksymalną ilość punktów.
Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a) ustawy pzp, umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta przed upływem terminów, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1 ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, złożono tylko jedną ofertę.
z up. Burmistrza
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Siemiatycze 26.11.2020 r.
SP.271.1.2020
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SIEMIATYCZE”
Informacja
z otwarcia ofert
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) dalej jako pzp, informuję:
- Zamawiający podał, bezpośrednio przed otwarciem ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy pzp, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę 2 500 000,00 zł. (słownie złotych: dwa miliony pięćset tysięcy).
- Ofertę złożył jeden Wykonawca:
- Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.; 17-300 Siemiatycze; ul. Armii Krajowej 26, który zaoferował następujące warunki zamówienia:
Cena: 2 999 686,07 zł.
Przekazanie bezpośrednio do recyklingu:- odebranego oraz wysortowanego z odpadu 20 01 01 odpadu o kodzie 15 01 01 – tak
- odebranego oraz wysortowanego z odpadu 20 01 02 odpadu o kodzie 15 01 07 – tak
- lub odzysku odebranego odpadu o kodzie 17 01 01 – tak
- lub odzysku odebranego odpadu o kodzie 17 09 04 – tak
- Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.; 17-300 Siemiatycze; ul. Armii Krajowej 26, który zaoferował następujące warunki zamówienia:
- Warunki płatności: przewidziane są płatności dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury zgodnie z zapisami w istotnych postanowieniach umowy.
- Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania przedmiotu umowy w zakresie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych – od 1 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021 roku. W zakresie zagospodarowania oraz rozliczenia odbioru i zagospodarowania ww. odpadów - w terminie do 31 marca 2022 roku.
Komisja przetargowa:
- Agata Androsiuk
- Agata Cieślik
- Bernadeta Miłkowska
z up. Burmistrza
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Polska-Siemiatycze: Usługi związane z odpadami
2020/S 207-504200
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Krajowy numer identyfikacyjny: 544 15 37 192
Adres pocztowy: ul. Pałacowa 2
Miejscowość: Siemiatycze
Kod NUTS: PL84 Podlaskie
Kod pocztowy: 17-300
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Agata Cieślik
E-mail: urzad@siemiatycze.eu
Tel.: +48 856565800
Faks: +48 856565803
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II: Przedmiot
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Siemiatycze
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych, z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze, na których zamieszkują mieszkańcy. Odbiór i zagospodar. w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 SIWZ. Umowa jest kosztorysowa i rozliczana będzie według wskazanych w ofercie cen jednostkowych za Mg poszczególnych odpadów. licz. obsługiwanych nieruchomości: a) licz. nieruchomości do obsługi w zab. jednorodzinnej – 2 232; b) licz. punk odb. zmieszanych w zab. wielorodz – 47.
Siemiatycze
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Siemiatycze.
1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych, z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze, na których zamieszkują mieszkańcy. Odbiór i zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439) jak również zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego nr XXXII/280/16 z dnia 19 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016–2022, przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Siemiatycze oraz uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
2) Urządzenia do gromadzenia odpadów:
a) pojemniki na odpady zmieszane na terenach zabudowy jednorodzinnej zapewnia właściciel nieruchomości, a na terenie zabudowy wielorodzinnej właściciel – zarządca;
b) worki w zabudowie jednorodzinnej i pojemniki w zabudowie wielorodzinnej do selektywnej zbiórki odpadów oraz worki (na bioodpady – odpady ulegające biodegradacji) w zabudowie wielorodzinnej, zapewnia Wykonawca.
4.2. Wykonawca jest zobowiązany do utworzenia i prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwanego dalej PSZOK), na zasadach określonych w punkcie 5 załącznika nr 1 do SIWZ.
4.3. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie
1) Liczba obsługiwanych nieruchomości:
a) liczba nieruchomości do obsługi w zabudowie jednorodzinnej – 2232,
b) liczba punktów odbioru odpadów zmieszanych w zabudowie wielorodzinnej (altanki, miejsca ustawienia pojemników) – 47.
Wykonawca uwzględni zwiększenie liczby obsługiwanych nieruchomości o 5 %.
2) Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o poszczególnych pojemnościach:
a) zabudowa jednorodzinna: 120 l – 1 384 szt., 140 l – 341 szt., 240 l – 507 szt.
b) zabudowa wielorodzinna: 1.100 l – 102 szt., 120 l – 14 szt.
Wykonawca uwzględni i zapewni obsługę zwiększonej liczby pojemników, maksymalnie o 5 %.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. Umowa jest kosztorysowa i rozliczana będzie według wskazanych w ofercie cen jednostkowych za Mg poszczególnych odpadów. Zamawiający, na podstawie informacji z okresu 9.2019–8.2020, podał w formularzu ofertowym szacunkową ilość poszczególnych rodzajów odpadów do odbioru i zagospodarowania, w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że w przypadku konieczności odebrania i zagospodarowania większej lub mniejszej ilości poszczególnych odpadów niż ilość szacunkowa, faktyczny zakres usługi może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu – nie więcej niż 15 % w stosunku do ceny oferty.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy w zakresie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych – od 1.1.2021 do 31.12.2021. W zakresie zagospodarowania oraz rozliczenia odbioru i zagospodarowania ww. odpadów – w terminie do 31.3.2022.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1.1. Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w Mieście Siemiatycze zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1439), w zakresie odbioru odpadów komunalnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;
b) jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2019 r. poz. 1895 ze zm.)
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (dot. oferty najwyżej ocenionej):
2. W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
— zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w mieście Siemiatycze, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1439),
— zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2019 r. poz. 1895 z późn. zm.).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty wymienione powyżej składa przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań
1.3. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie:
— w sposób ciągły minimum jedną usługę obejmującą odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w łącznej ilości nie mniejszej niż 500 Mg, wykonywane w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy,
— w sposób ciągły minimum jedną usługę obejmującą odbiór i zagospodarowanie selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w łącznej ilości nie mniejszej niż 300 Mg wykonywane w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy.
Uwaga: w przypadku wykazania kilku usług (usług realizowanych na podstawie odrębnych umów) następujących w sposób ciągły po sobie, realizowanych na rzecz tego samego podmiotu, usługi będą sumowane zarówno pod względem ilości odpadów jak i okresu wykonywania;
b. dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, tj.:
— co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
— co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
— co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, z urządzeniem hakowym wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Uwaga: Pojazdy muszą spełniać co najmniej normę emisji spalin EURO 3 oraz spełniać wymagania określone w rozp. Min. Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szcz. wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w post. na wezwanie zamaw. w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (dot. oferty najwyżej ocenionej):
1. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów — oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w post. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz pojazdów);
Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Istotne dla stron postanowienia umowy są zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ
Sekcja IV: Procedura
Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, piętro I — sala konferencyjna.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
3. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Wrzesień-październik 2021
4. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1;
b) spełniają warunki udziału.
Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24aa ust. 1).
VI. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (do oferty – składają wszyscy Wykonawcy)
1. Jednolity europejski dokument zamówienia określony w rozporządzeniu wykonawczym Komisji — Formularz JEDZ stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
1) JEDZ składa się w formie elektronicznej (odrębny plik), opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie, wraz z plikami stanowiącymi ofertę, należy go skompresować do jednego pliku archiwum w formacie *.zip.
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w części IV JEDZ „Kryteria kwalifikacji” ograniczył się do wypełnienia sekcji α (alfa) „Ogólne oświadczenie dotyczące wszystkich kryteriów kwalifikacji”. W takim przypadku Wykonawca nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV JEDZ.
JEDZ wypełnia i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ (dokument elektroniczny) wypełnia i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W JEDZ potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, składa odrębny formularz JEDZ (dokument elektroniczny) wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdy z tych podmiotów.
JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę/wniosek wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego — Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Takie zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą.
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3:
Wykonawca składa:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo — w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji — dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Inne dokumenty nie wymienione w roz. VI—IX — zapisy w SIWZ.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej, zgodnie z zasadami szczegółowo określonymi w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)., w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz.U. z 2014 r. poz. 964 wraz ze zmianami) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2016 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz.U. z 2017 r. poz. 47).
2. Właściwą do rozpoznawania odwołań wnoszonych w trackie postępowania jest Krajowa Izba Odwoławcza, Postępu 17a 02-676 Warszawa, POLSKA.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przesyłając jednocześnie jego odpis Zamawiającemu.
4. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
5. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
6. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” Pzp.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
z-ca Burmistrza Tomasz Henryk Czmut
Metryka strony