Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap III

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 32138-2015 z dnia 2015-02-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Siemiatycze
1.W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na...
Termin składania ofert: 2015-03-03


Siemiatycze: Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap III
Numer ogłoszenia: 67040 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32138 - 2015r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na następujących drogach gminnych: a) ul. Annopolska nr 109323B b) ul. Sadowa nr 109410B Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 852,1 mb, w tym: 2.Przebudowa ul. Annopolskiej o dł. 597,1 mb (szer. jezdni 5,5 m; obustronne chodniki szer. 0,51-1,61m) 3.Budowa ul. Sadowej o dług. 255 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,5 - 1,55 m). 4.Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 852,1 mb. Wykonana zostanie nawierzchnia asfaltowa na powierzchni 4 575,68 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm w ilości 618,2 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm - 1 867,62 m2. Do ustawienie przewidziano: 1 715,29 mb krawężnika betonowego 15x30 cm, 1 667,81 mb obrzeża betonowego 6x20 cm oraz 359,4 mb obrzeża 8x30 cm.. Jednocześnie wraz z budową ulic zaplanowano budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy 315 mm o dług. L = 549,5 m. Planuje się wybudowanie 24 szt studzienek i wpustów deszczowych oraz 3 studni rewizyjnych fi 1000 i 8 studni rewizyjnych fi 1200. Przewidziano wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (wg stałej organizacji ruchu), w tym oznakowanie poziome grubowarstwowe: 48,31 m2, oznakowanie pionowe: 6 znaków (plus 2 tablice informacyjne), oraz wykonanie trawników - 440,41 m2. Podane powyżej ilości oraz przedmiary załączone w dokumentacji projektowej mają jedynie charakter pomocniczy, zaś Wykonawca ma obowiązek wykonać cały zakres robót objęty dokumentacją projektową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.21.30-2, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MAKSBUD Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1501713,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1039350,00
  • Oferta z najniższą ceną: 1039350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1569618,63
  • Waluta: PLN.
Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

w załączniku poniżej informcja


Siemiatycze 03.03.2015
Zm. 271.2.2015
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych – Etap III”
Informacja
z otwarcia ofert
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia wynosi 1 900 000 zł. (słownie złotych: jeden milion dziewięćset tysięcy)
2. Oferty złożyło 7 Wykonawców:
1) UNIBEP S.A. ul 3 Maja 19; 17-100 Bielsk Podlaski; Oddział Drogowy UNIBEP S.A. w Łomży Ul. Poligonowa 12 18-402 Łomża. Cena: 1 116 807,31 zł. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
2) Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka Akcyjna Ul. Sidorska 84-90; 21-500 Biała Podlaska.
Cena: 1 569 618,63 zł. Okres gwarancji – 36 miesięcy.
3) Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „ MAKSBUD” Sp. z. o. o; ul Mickiewicza 183; 17-100 Bielsk Podlaski. Cena: 1 039 350,00 zł. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
4) Konsorcjum Firm: Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe TRANSBET Wojtiuk spółka jawna Ul. Grzybowa 52a; 21-500 Biała Podlaska i Partner konsorcjum: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe TRANSBET Wojtiuk Marian; Ul. Grzybowa 52a; 21-500 Biała Podlaska. Cena: 1 492 323,72 zł. Okres gwarancji – 48 miesięcy.
5) Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych MIKST Sp. z. o. o; ul. Gdańska 69a; 07-100 Węgrów. Cena: 1 094 862,16 zł. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
6) STRABAG Sp. z. o. o; ul Parzniewska 10; 05-800 Pruszków. Cena: 1 217 153,23 zł. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
7) Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach; ul. Armii Krajowej 35; 17-300 Siemiatycze. Cena: 1 161 120,00 zł. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl


Siemiatycze: Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap III
Numer ogłoszenia: 32138 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze , ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na następujących drogach gminnych: a) ul. Annopolska nr 109323B b) ul. Sadowa nr 109410B Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 852,1 mb, w tym: 2.Przebudowa ul. Annopolskiej o dł. 597,1 mb (szer. jezdni 5,5 m; obustronne chodniki szer. 0,51-1,61m) 3.Budowa ul. Sadowej o dług. 255 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,5 - 1,55 m). 4.Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 852,1 mb. Wykonana zostanie nawierzchnia asfaltowa na powierzchni 4 575,68 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm w ilości 618,2 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm - 1 867,62 m2. Do ustawienie przewidziano: 1 715,29 mb krawężnika betonowego 15x30 cm, 1 667,81 mb obrzeża betonowego 6x20 cm oraz 359,4 mb obrzeża 8x30 cm.. Jednocześnie wraz z budową ulic zaplanowano budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy 315 mm o dług. L = 549,5 m. Planuje się wybudowanie 24 szt studzienek i wpustów deszczowych oraz 3 studni rewizyjnych fi 1000 i 8 studni rewizyjnych fi 1200. Przewidziano wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (wg stałej organizacji ruchu), w tym oznakowanie poziome grubowarstwowe: 48,31 m2, oznakowanie pionowe: 6 znaków (plus 2 tablice informacyjne), oraz wykonanie trawników - 440,41 m2. Podane powyżej ilości oraz przedmiary załączone w dokumentacji projektowej mają jedynie charakter pomocniczy, zaś Wykonawca ma obowiązek wykonać cały zakres robót objęty dokumentacją projektową..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Warunki materialne: a)konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron, b)zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego, c)zmiana wytycznych unijnych, w tym w szczególności dotyczących zasad kwalifikowalności wydatków, d)zaistnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e)konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy wskutek zaistnienia okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie robót z obiektywnych przyczyn organizacyjnych i technicznych, f)nieprzyznanie dofinansowania pochodzącego z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia lub przyznanie środków w innej wysokości niż wnioskowana. Warunki formalne: Zamawiający zastrzega jednocześnie, że zmiany postanowień umowy mogą być przeprowadzone w razie zaistnienia warunków materialnych, jedynie po przeprowadzeniu negocjacji przez strony, prowadzących do wypracowania obustronnego konsensusu obejmującego wprowadzone do umowy zmiany. Negocjacje będę mogły być prowadzone na wniosek każdej ze stron, zgłaszany w razie zaistnienia powyższych warunków materialnych. W przypadku gdy strony w drodze negocjacji dojdą do porozumienia odnośnie zakresu i treści wprowadzanych zmian, podpisane zostanie przez strony aneks do umowy o realizację niniejszego zamówienia publicznego. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy Wykonawca, najpóźniej w dniu jego podpisania, przedłoży dokumenty potwierdzające przedłużenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz innych ubezpieczeń wymaganych w ramach zawartej umowy - na czas wynikający z przedłużenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.32.52-0, 45.23.21.30-2, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że: Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3)Postanowienia pkt. 11.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1)b) i 11.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. f)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji/poręczenia wniesionych/złożonych jako wadium. g)Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert, w sposób umożliwiający dokonanie zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy Pzp - tj. jako oddzielny od oferty dokument, w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. 4.Termin wniesienia wadium. 1)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę). 2)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: W ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji łącznie z odbudową nawierzchni o wartości co najmniej 1.500.000 zł, lub co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 1.500.000 zł.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej wymienionymi osobami, posiadającymi następujące uprawnienia i kwalifikacje i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: kierownik budowy - mający co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, kierownik robót sieciowych - mający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 750 000 PLN, oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń dotyczy wyłącznie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne – należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy o realizację niniejszego zamówienia publicznego pod następującymi warunkami: Warunki materialne: a)konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron, b)zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego, c)zmiana wytycznych unijnych, w tym w szczególności dotyczących zasad kwalifikowalności wydatków, d)zaistnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e)konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy wskutek zaistnienia okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie robót z obiektywnych przyczyn organizacyjnych i technicznych, f)nieprzyznanie dofinansowania pochodzącego z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia lub przyznanie środków w innej wysokości niż wnioskowana. Warunki formalne: Zamawiający zastrzega jednocześnie, że zmiany postanowień umowy mogą być przeprowadzone w razie zaistnienia warunków materialnych, jedynie po przeprowadzeniu negocjacji przez strony, prowadzących do wypracowania obustronnego konsensusu obejmującego wprowadzone do umowy zmiany. Negocjacje będę mogły być prowadzone na wniosek każdej ze stron, zgłaszany w razie zaistnienia powyższych warunków materialnych. W przypadku gdy strony w drodze negocjacji dojdą do porozumienia odnośnie zakresu i treści wprowadzanych zmian, podpisane zostanie przez strony aneks do umowy o realizację niniejszego zamówienia publicznego. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy Wykonawca, najpóźniej w dniu jego podpisania, przedłoży dokumenty potwierdzające przedłużenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz innych ubezpieczeń wymaganych w ramach zawartej umowy - na czas wynikający z przedłużenia. 6.Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Części II niniejszej SIWZ. Część II niniejszej SIWZ stanowi wzór umowy. Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawarta na warunkach określonych we wzorze.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 10:00, miejsce: ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Dokumentacja przetargowa do pobrania

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agata Cieślik

Data wytworzenia: 2015-03-25

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data wprowadzenia: 2015-02-12

Data modyfikacji: 2018-09-25

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2015-02-12